Szukaj na tym blogu

środa, 25 listopada 2015

WDiC oraz technologia

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 

Jak widzicie znowu ten sam sweterek, nie wiele posunęłam się do przodu, ale bardzo bym chciała skończyć go w tym tygodniu.

Poza tym tylko co zaczęłam słuchać audiobooka "Podanie o miłość" Katarzyny Grocholi. Jest to zbiór opowiadań o miłości. Na razie mogę napisać tylko tyle, że bardzo mi się podoba głos Anny Dereszowskiej. 

Poza tym jak widzicie na zdjęciu zwariowałam całkiem na punkcie zabawy zdjęciowej na instagramie. No może nie całkiem, bo jednak chorowanie nie daje tyle siły, by szaleć godzinami, ale jednak narobiłam dzisiaj zdjęć mojego śniadania i przez cały dzień będę je wrzucać na instagram. 

I tak właśnie doszliśmy do tematu wyzwania blogowego Technologie. Bywam na fejsbuku (czasami trochę za długo, przyznaję), bywam na instagramie, ale wzbraniałam się przed wypuszczaniem naszej zabawy WDiC na szerokie morze Social Media. Bo jeśli chodzi o social media, to moim ulubionym oczywiście stanowczo jest i będzie BLOG. Ale dzisiaj doszłam do wniosku, że nie ma się czego obawiać (no może trochę wsiąknięcia).

Dlatego jeśli korzystacie z Instagrama, to zachęcam do wrzucenia zdjęcia ze środowego wpisu na instagram z hasztagiem #wspolnedzierganie (chciałam użyć hasztaga #wdic, ale pod nim jest dużo jakiś innych zupełnie nie związanych z nami obrazków) oraz oznaczenia mnie @makneta a wtedy będę mogła obejrzeć te zdjęcia.

Poza tym utworzyłam cykliczne wydarzenie na fejsbuku o trochę zmienionej nazwie Wspólne robótkowanie i czytanie w skrócie WRiC i zapraszam na nie wszystkich, którzy lubią i rękodzieło i książki. Wydarzenie będzie trwało od środy do wtorku, a w następną środę będzie kolejne.    

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Dzisiejszy wpis powstał w ramach co tygodniowego WDiC oraz listopadowego maratonu blogowego dzień 25 pt. Technologia.  

 


   
   

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!