Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 23 listopada 2015

Kubek - listopadowego blogowania dzień 23

Kubek. 

A tak naprawdę najważniejszy jest napój.

Rano mocna kawa fusiasta. I druga po pracy.

A herbata od czasu do czasu. Jeśli mam swoją ulubioną lub postanowię spróbować nowości. 

 

Tak się złożyło, że Beata zaproponowała fajną zabawę  w ramach nauki fotografowania: Fotki lajstylowe z filiżanką kawy czy herbaty.

Miałam się pobawić dzisiaj trochę więcej z różnymi dodatkami, różnymi kubkami lub filiżankami. Ale jak przystało na dzień urlopu choroba powaliła mnie do łóżka i dopiero jak córka wróciła ze szkoły to na chwilę podniosłam zwłoki i zobaczyłam, że nie tylko jest dzień, ale nawet świeci słońce, więc musiałam to wykorzystać.

Zabawa Beaty rozwija się głównie na Instagramie i trwa do końca listopada. Ale można też wrzucać fotki u niej w  komentarzach.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wpis ten jest 22 w 30 dniowym listopadowym maratonie blogowym.

Tematy wyzwania do pobrania w formie pliku PDF 

 
   
   

http://iconosquare.com/p/1124615526151208760_565817158#sthash.n9mnJRXH.dpuf

 

http://iconosquare.com/p/1124615526151208760_565817158#sthash.n9mnJRXH.dpuf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!