Szukaj na tym blogu

piątek, 20 listopada 2009

Misia Pysia

Kilka tygodni temu zapisałam się do zabawy EDIT, która zamieściła kurs wykonania szydełkowego misia. I wg jej instrukcji powstał mój pierwszy miś.

Miał to być mały misiaczek, a mój mierzy bagatela 36 cm. Robiłam go z włóczki Kaja szydełkiem 3,25. I jeszcze sukieneczka na drutach, parę ruchów igłą z czarną nitką i misiaczek gotowy.









Aha, zgodnie z zasadami zabawy, konkurs wygra ta osoba, która do 30 listopada zbierze najwięcej komentarzy pod postem z misiem, tak więc bardzo proszę, jeśli podoba się Wam mój misiaczek, zostawcie ślad.

37 komentarzy:

  1. Misia śliczna i ta sukieneczka;-)
    Widzę,że ładne rzeczy umiesz robić'-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misio, a w zasadzie Misia jest fajna ;) Życze dalszych sukcesów w dzierganiu zabawek

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostawiam komentarz z przyjemnością, bo Mysia-Pysia jest przesłodka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Misia Pysia śliczna, a sukieneczka - rewelacja!
    Życzę wygranej :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiowa panienka przeurocza, o kreacji nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Misia Pysia jest urocza!
    Chętnie bym ją adoptowała!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. no slodziutka misiaczka, bardzo mi sie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  8. Misia jest przeurocza, jak dotąd podoba mi się najbardziej ze wszystkich oglądanych na blogach i biorących udział w tej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna jest ta Twoja Misia :)
    Zaczęłam dzisiaj robić takiego miśka i troszke się przestraszyłam włąśnie - jak to 36 cm?? To na bank mi włóczki zabraknie. Najwyżej będzie miał różowe nóżki i łapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak napiszę 10 komentarzy, to się liczy ;-) ???
    Misiu świetny. Też takiego kiedyś chciałam zrobić, ale jakoś tak wyszło ...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja Misia Pysia jest przesłodka! Sama mam ochotę taką zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna Misia Pysia w ślicznej sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna misia i ta jej sukieneczka jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta Twoja misia! Bardzo kształtna :). I jeszcze ta kreacja :). Mi to pewnie i bardzo szczegółowy kursik by nie pomógł, żeby taką zgrabną zrobić... Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super misio,one dopiero są w moich planach aby wyzbyć się pewnej włóczki a szkoda wyrzucić,taki niewinny mw wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale wielka ta Twoja Pysia! Sliczną sukienę jej zrobiłaś. A jaka z niej modelka... Tak elegancko się prezentuje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pysia jest cudna, urocza i wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
  18. misia jest prześliczna i jaką ma fają sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja Misia jest przepiękna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna ta Twoja Misia Pysia :-)
    I jaka sukieneczka wyjściowa :-)
    Moja nie udała się tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Misia jest wspaniala! Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna misia :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Sympatyczna misiunia. Wielka subtelność jest w tych pastelowych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing bear-girl, very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  25. A oczywiście, że zostawiam komentarz. Cóż za seksi misia

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna ta misia, sama słodycz! Bardzo mi sie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Misię ;-) zrobiłaś cudną. I ta sukieneczka i ta poza z nóżką- super.
    Będą następne misie ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna Misia! Ja też sie zgłosiłam do tej zabawy, ale nie wyrobię się raczej z robotą, niestety. Życzę wygranej! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale śliczna Misia :D
    Wyszła Ci naprawdę fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Misia jest śłiczna, a sukienka to po prostu mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudna Pani Misiowa...:-) I do tego ma taką słodką sukieneczkę...:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Urocza dama z tej "Misi Pysi" :) Sukieneczka jest wprost prześliczna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Misia jest prześliczna!
    noelka

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczną misię zrobiłaś :) jeszcze raz gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja zostawiam ślad, bo mi się Misio podoba :))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!