Szukaj na tym blogu

czwartek, 26 listopada 2009

Judysia i misia

Zdjęcie zrobiłam wczoraj wieczorem, więc jest troszeczkę ciemne. Musiałam koniecznie uwiecznić jak zasnęła moja mała pannica.
Troszkę było mi smutno, że misiaczek przegrywa batalię z reklamowanym pieskiem Fisher Price - odkąd leci ta reklama w mini mini, dziecko wyciągnęło dawno zapomnianego pieska i musiałam włożyć baterie i teraz to jest zabawka nr 1.





Cyrylla pytała, czy będą kolejne misie, na razie powstało tylko kolejne ubranko. Romantyczna sukienka nie bardzo podobała się Judysi, chyba dlatego, że za bardzo przykrywała rączki i dziecko zażyczyło sobie nowego ubranka. Tym razem padło na spodenki ogrodniczki - przyznaję, że takie gatki widział u któreś z dziewczyn dziergających misie.

10 komentarzy:

  1. słodko śpi i nie z pieskiem :) jeszcze troche i miś będzie nr 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie "śpiące zdjęcia" i robię je dzieciom kiedy tylko zasną w jakichś dziwnych miejscach ;-)
    A miś- da się przytulać i można z nim spać.Z plastikowym pieskiem nie wygodnie.
    Spodenki misia świetne !

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna ta Twoja Pannica :-) i jak uroczo wyglada z misiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie to zdjęcie :)
    Mamy bardzo podobnie :) tylko że u mnie z misiem śpi mój własny facet :D zreszta na Jego życzenie został zrobiony :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna dziewczynka! No, ale zasnela wlasnie z misiem, a nie z pieskiem - a to sie liczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. córunie masz superową, wygląda jak śpiący Aniołek, a misek w nowym ubranku wygląda bardzo szykownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała śpiąca Królewna ;) Kapitalna fotka... ja tam myślę, że miś wygra, przecież jest bardziej "przytulaśny" :)i lepiej słucha sekretów niż inne zabawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja Córeczka to sama słodycz.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna fotka-zachowaj ją koniecznie. dzieci tak szybko rosną- moj syn za m-c skończy 18 lat a pamiętam takie chwile jak ta, którą uwieczniłaś. powtorzę jeszcze raz :cudne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodka Judysia zmęczona życiem czy misiem?

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!