Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 23 listopada 2009

Wyróżnienie koleżeńskie

Strasznie ciężko mi pisać o wyróżnieniach, które otrzymuję. Są one dla mnie bardzo cenne, cieszę się po prostu, że lubicie moją pisaninę i moje pracki. Trudno mi jednak niezmiernie odwzajemnić wyróżnienia, ponieważ zawszę boję się, że kogoś pominę.

Dzisiaj tylko o jednym wyróżnieniu. Niestety tak już jest, że jak się coś odkłada to potem ciężko nadgonić, od przenosin z bloxa nie uczyniłam stosownego wpisu.

Od Ameise , Cyrylli, Splocika , Uli otrzymałam
,
którym obdarowuję
Ameise
Cyryllę
Splocika
Ulę z Niesfornych drutów

oraz

Lucynkę
AgnieszkęMD
Beso z Dziergam bo lubię
Pikselkę
Motylka
Grażkę

za to, że jesteście ;-) przy mnie.

Ups, wiedziałam, że tak będzie. Dostałam jeszcze takie wyróżnienie od Wioli i AuntIvory, za co serdecznie dziękuje i ODWZAJEMNIAM

PS. Bardzo wszystkim dziękuję za wpisy pod postem z Misią Pysią ;-)

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! Jest mi niezmiernie miło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnień i mam prośbę o kontakt w wolnej chwili. Chciałam Cię o coś zapytać, a nie widzę maila do Ciebie. Mój mail: moje.kreacyjki@gmail.com
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie dziękuję za wyróżnienie, jestem zaszczycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję - to takie miłe!

    Ja też mam trochę zaległości w tej kwestii...
    Muszę je nadrobić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwzajemnienie :)
    Tam jest jeszcze drugie wyróżnienie - zauważyłaś?
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!