Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Wyzwanie dziewiarskie - 15 projektów w 2015

Jakby mi było jeszcze mało planów to pomyślałam o nowym wyzwaniu dziewiarskim na 2015 rok. 
Najpierw pomyślałam, że warto zrobić coś podobnego do wyzwania czytelniczego, potem przypomniało mi się, że na Ravelry  co roku powstają właśnie takie grupy wyzwaniowe, ja zaś sama jestem dość aktywnym członkiem grupy 52 projects in 52 weeks, która jednak "działa" od czerwca do czerwca.  I tak sobie pomyślałam, że może Wy też byście chciały pobawić się  ze mną - nie koniecznie na anglojęzycznym forum tylko na naszych blogach.



Myślę, że wydzierganie 15 projektów w ciągu roku nie jest niemożliwe (w 2014 wydziergałam ponad 30 rzeczy), ale żeby nie było tylko tak, że robię tylko to co do tej pory, to niektóre punkty mogą być dla mnie trudniejsze do realizacji. Traktuję to tylko jako ZABAWĘ i do takiej zabawy Was również zapraszam.


Jeśli macie ochotę się przyłączyć, napiszcie w komentarzach, a ja będę na bieżąco dodawać osoby biorące udział w zabawie. Możecie się przyłączyć w dowolnej chwili. Czas trwania - 31 grudnia 2015 roku. 

Kolejność całkowicie dowolna, jeśli jakiś projekt podchodzi pod 2 lub 3 punkty to nic nie szkodzi, ale powinno być 15 projektów. Nie ma też żadnych konsekwencji jeśli się nie uda zrealizować wszystkich punktów. To jest tylko ZABAWA. 

EDIT: Jeśli komuś bardzo nie pasuje JEDEN z punktów to może go sobie wymienić na coś wymyślonego przez siebie.


Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy.

I jeszcze tabelka, w której można zaznaczyć postępy - tylko należy utworzyć własną kopię ze swoją nazwą zanim naprowadzimy jakiekolwiek zmiany.

Udział biorą:

Anka480

PS. Utworzyłam wydarzenie na fejsbuku i tam można na bieżąco pokazywać swoje działa

44 komentarze:

  1. Chętnie dołączę do Twojej zabawy :)
    Mam nadzieję, że wyzwania nie będą się wykluczać tylko uzupełniać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie ta zabawa, zadania są bardzo fajne. Kilka już wydaje mi się nie do zrealizowania i jak siebie znam, zaraz będę sfrustrowana, że się nie udało. Na pewno nie wymyślę żadnego wzoru, muszę się jeszcze zastanowić.
    Ale u Ciebie zawsze są fajne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, to może chociaż się zainspirujesz i wykonasz niektóre punkty. A wymyślenie wzoru to nie musi być niewiadomo co na kilka rozmiarów.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Na FB niektóre osoby piszą, że ukończyły robótkę zaczętą w ubiegłym roku, tymczasem w wyzwaniu jest mowa o rozpoczęciu przed 1 stycznia 2014 czyli w 2013?

      Usuń
  3. Gdyby nie mój antytalent do haftu z wielką ochotą przyłączyłabym się do zabawy. Zwłaszcza, że właśnie skończyłam coś zaczętego w ubiegłym roku, w dodatku łączącego się z puntem trzecim wyzwania:-) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie haft na dzianinie będzie czymś nowym - no prawie - 19 lat temu ozdobiłam synkowi komplecik w którym odbierałam go ze szpitala margerytkami. Także jeszcze nie wiem jak mi to wyjdzie, ale od dawna mnie kusi. Wyzwania muszą być odrobinę trudniejsze niż to co się robi zwykle.

      Usuń
  4. Dołączam się, chociaż już widzę, że z kilkoma rzeczami łatwo nie będzie. Ale nie po to są wyzwania, żeby było łatwo! *^o^*

    OdpowiedzUsuń
  5. dołaczam a co mi tam. Jeden punkt już zaliczony . nie mam zaległych robótek

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się zgłosiłam na FB, potem na blogu ogłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przylanczam sie. Nie ma lepszej motywacji niz wyzwania. Pozdrawiam serdecznie i wielkie dzieki za podlinkowanie w poprzednim wpisie. Beata

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, co mi tam, podłączam się. Tym bardziej, że dwa punkty mam prawie w połowie. Najgorzej chyba będzie z biżuterią. Pozdrawiam serdecznie, Czajka

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Zgłaszam się :)) Najtrudniej będzie z opublikowaniem wzoru, ale od tego są wyzwania, żeby się przełamać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry! A czy ja mogę dołączyć? Jestem z Białorusi..

    OdpowiedzUsuń
  11. moje wyzwanie dziewiarskie na ten rok jest nieco skromniejsze - wydziergać pierwszy w życiu sweter:) Kibicuję wszystkim uczestniczkom!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie dopracowałaś to wyzwanie - jest niezwykle ciekawe! Nie dołączam, ale będę kibicować! Bardzo ciekawe!
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja - nie dołączę niestety, bo za dużo w głowie kłębi się pomysłów... Ale kibicuję!!!

      Usuń
  13. no to 2015 będzie niezwykle produktywny :P .......wyzwanie za wyzwaniem........drukuję listę i wieszam na drzwiach!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chcę wziąść udział w zabawie:)pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę o dopisanie mnie do zabawy, rozumiem, że pkt.14 może to być projekt zapisany np.na blogu? Nie mam konta na Ravelry ale w planach od jakiegoś czasu mam zrobienie sukienki więc...jeśli spełnia to warunki pkt 14 to z dziką rozkoszą przystępuję do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  16. Dołączam :)
    Tym razem z pozaksiążkowego bloga, ale myślę, że jak mi się coś fenomenalnie (jak na mnie, he he) uda, to wrzucę i na Setną. http://sprawydomowe.blogspot.com/2015/01/kolejne-wyzwania-tym-razem-wyzwanie.html
    Agata.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie się przyłączę :) Zobaczymy jak mi pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dopisz mnie proszę do listy, chcę wziąć udział w Twoim wyzwaniu!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy można skopiować na swoim blogu listę zadań do wykonania? Oczywiście z odniesieniem do Twojej strony. Super akcja i wydaje mi się, że warto żeby jak najwięcej o niej pisać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię wyzwania! Dopisuję się do listy i tak dzielę czas na druty i igłę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne to wyzwanie:), może w następnym roku się przyłączę, w tym poobserwuję Wasze zmagania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No dobra, z haftu się wymiguję. Może być na rzecz szycia. Z opisaniem własnego projektu na razie byłoby o tyle ciężko, że potrzebuję z reguły słownika z drutowego na nasze ;) czytając cudze opisy. Zobaczymy, rok jeszcze młody... To możesz mnie dopisać, blog spodsamiuskichalp.blogspot.com, taki blogowy niemowlaczek. Pierwszy projekt tegoroczny dzisiaj dodałam, wg Twojej wyliczanki za jednym zamachem zaliczyłam punkty 1, 5, 9 i 11. Rekord ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Widzialam niedawno taka fajna tabelke do odznaczania zrobionych zadan i nie moge jej teraz znalezc- wiesz o ktora mi chodzi? jesli jest gdzies dostepna , to prosze o linka ;D
      Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  24. Ja się zgłaszam :) Pierwsze dwa punkty już odhaczone :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe wyzwanie:) Chętnie się przyłączę:) Mogę już odhaczyć drugi punkt.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie to wygląda, motywująco. Z tego co widzę, już trochę mam zrealizowanych. Też się chętnie przyłączę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie próbowałam takiej zabawy.
    Brzmi zachęcająco i inspirująco. Czasem siedzę i nie wiem co mam robić, a tu jest "ściąga"!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dołączam do zabawy :]
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  29. Do tej pory nie brałam udziału w takich zabawach, ale tym razem się skuszę. Tym chętniej, że mogłabym już skreślić kilka punktów, bo zrealizowałam je nie wiedząc, że takie wyzwanie powstało. :-) Mogę to zrobić? Dołączam do zabawy i wracam do dziergania. :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!