Szukaj na tym blogu

wtorek, 3 listopada 2015

10 najpyszniejszych wzorów - czyli listopadowego blogowania dzień 3.

Ostatnio coraz bardziej urzekają mnie wzory wrabiane. Jeszcze nie dorosłam wprawdzie do wydziergania takiego swetra, ale co i rusz wpada mi coś nowego w oko. 

I o to taka moja lista inspiracji. Niektóre wzory są płatne, inne darmowe, a wszystkie linki prowadzą do Ravelry

10.  Na rozgrzewkę krótkie skarpetki Buachaille Baffies - wzór znanej projektantki Kate Davies


9. Czapka przedstawiają miasteczko Lerwick


8.  Rękawiczki w prosty i uroczy wzór zwane Styczniowymi Rękawiczkami - January Mittens


7. Sweterek Asji Janeczek - Wydziergaj sobie talię Knit yourself a waist


Zostałam też wielbicielką talentu Ann Kingstone i podoba mi się aż kilka z jej projektów




4. Snowstar 


Powyższe 3 wzory pochodzą z książki Stranded Knits, na którą mam wielką ochotę. Może poproszę o nią Mikołają ;-)

I teraz już ścisła czołówka 

3. Kocyk z elementów, każdy element wykonywany na okrągło - Persian Dreams projektantki Janise Hope.





2. Uroczy sweterek Papilio Marii Strikker


A na pierwszym miejscu - nie mogłam się powstrzymać i wybrałam dwa wzory

Wiolakofta norweskiej projektantki Kristin Wiola Odegard - geometryczny wzór i dobór kolorów.


oraz jako że jestem ciut staroświecka i lubię różane desenie


I jak Wam się podobają moje inspiracje? 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

Wpis ten jest trzecim  wpisem w 30 dniowym listopadowym maratonie blogowym. 

Tematy wyzwania do pobrania w formie pliku PDF 

 

 
   
   

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!