Szukaj na tym blogu

piątek, 21 listopada 2014

Ważny szczegół - wyzwanie dzień 5

Dzisiaj ostatni dzień wyzwania - ważny szczegół. 

Jak powszechnie wiadomo, bardzo lubię robić na drutach. Najważniejszy jest dla mnie sam proces - wymyślanie, liczenie oczek, machanie drutami. Ale jak się już przerobiło wiele kilometrów włóczek to już chyba czas najwyższy cieszyć się efektami swojej pracy. 

Czego brakuje by cieszyć się np. sweterkiem? - odpowiednich guzików. Wciąż nie mogę się zdecydować jakie guziki przyszyć do sweterka ;-)


W życiu nie jestem perfekcjonistką, ale jeśli chodzi o dzianinę to niedociągnięcia mi przeszkadzają. 

Jeśli chcecie zobaczyć co jest ważnego dla innych dziewczyn zapraszam do Uli.

13 komentarzy:

  1. Recze robotki maja swoj urok. Taki sweterk to cudenko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się zdecydować na guziki i będę mogła zaprezentować w całości.
      Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  2. Piękne te guziki , wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm!!! Guziki ważna rzecz!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek zapowiada się super, czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne połączenie koloorów - szary i różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze te guziki. Ja nie lubie przyszywania guzikow, nie wiem czemu, chyba dlatego ze w czasach kiedy szylam nienawidzilam robienia dziurek na nie . To koszmar (moj wlasny). Pozdrawiam serdecznie Guziki cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też za tym nie przepadam, a tym razem żadne guziczki mi nie przypasowały, gdzieś w domu mam jeszcze takie specjalnie do tego swetra kupione, ale niestety diabeł nakrył je ogonem.

      Usuń
  8. Sweterek w jednym z moich ulubionych połączeń kolorów. Miałam kiedyś różowo-cukierkowy bliźniak i nosiłam go do jasnoszarej spódnicy, tak często, jak tylko się dało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Które byś nie wybrała, to będą pasować:) Mam przeczucie , że to będzie wyjątkowy sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię nietypowe i ciekawe guziki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Guziki to rzeczywiście ważny szczegół. Zdarzało mi się kupować sweterek czy płaszcz tylko ze względu na to, że miał ładne guziki, bo fason był prosty i niewyróżniający się, ale guziki dodawały uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!