Szukaj na tym blogu

niedziela, 23 listopada 2014

Się wyprzedaję!

Pewnie wiecie, że od jakiegoś czasu mam sklepik na Etsy. Chciałam sobie w ten sposób dorobić na włóczki. Nie zakładałam, że będzie on szalenie się rozwijał, powiedzmy na kilka, może kilkanaście motków się udało zarobić. Mam jeszcze sporo dziergadeł, których nie sprzedałam, ale założyłam sobie, że tylko do 1 grudnia będą one dostępne w tym sklepie. Potem będę tam zamieszczać tylko wzory. 

Tak więc jeszcze do końca listopada można kupić wszystkie moje dzianiny z 40% rabatem. Rabat jest już naliczony. 


Zdjęcie zaprowadzi Was do mojego sklepiku. 

Również kamizelka, którą pokazywałam w zeszłym tygodniu jest do kupienia. Niestety osoba, dla której ją robiłam, stwierdziła, że się nie dogadałyśmy, że nie o to jej chodziło. Nieważne.  Mogę doszyć guziczki lub zostawić tak jak jest i jest do wzięcia za jedyne 150 zł plus koszty przesyłki.

rozmiar M - kontakt na maila: makneta@gmail.com

I jeszcze na koniec - w końcu wydałam wzorek Umbrellas Shawl, który był napisany i przetestowany ponad rok temu. Po pierwsze, miał on być częścią większego wspólnego przedsięwzięcia, które jednak nie wyszło. Po drugie, ja i moje odwieczne odkładanie. Ale wzorek jest. Dostępny jest po angielsku i po polsku i do 28 listopada do północy jest 20% tańszy. Żaden kod nie jest potrzebny. 

zdjęcie przeniesie Was do mojego sklepiku na Ravelry

Bardzo dziękuję, że jesteście i czytacie. 


5 komentarzy:

  1. Piękny ten ostatni szal, wzór ciekawy i niespotykany. Coś czuję, że zasilę nim zaraz swoją kolejkę szali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne rzeczy dziergasz. Nie probowalam szczescia na Etsy, ale to chyba jak ze wszystkim trzeba wokol tego sporo nachodzic, zeby ruszylo sie. Pozdrawiam serdecznie Trzymaj sie cieplo. Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, mi się bardzo podoba kamizelka! Ale niestety za duża :/ Nie myślałaś o spisaniu na nią wzoru? :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też muszę zrobić porządki w swoich dzianinach i wystawić te niesprzedane. Leży mi toto w domu niepotrzebnie i miejsce zajmuje...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!