Szukaj na tym blogu

piątek, 14 listopada 2014

Kamizelka dębowa skończona

Już tyle razy pisałam o tym sweterku - kamizelce, że pewnie jesteście znudzone. Szczególnie, że zdjęcia tylko na manekinie. Nie jest to sweterek dla mnie, ja jestem ciut większa od osoby, dla której została ona wydziergana. Teraz tylko czekam na ocenę i wysyłam. I mam nadzieję, że będzie pasowała. 


Jak widać, guziczków brak - pozostawiam to w gestii przyszłej właścicielki.
Guziczki to niby taki drobiazg, a bardzo wpływają na ostateczny wygląd, tzn. łatwo mogą wszystko zepsuć.


Osobiście najbardziej lubię guziki metalowe lub udające metalowe i takie na główce i te płaskie.



Podobają mi się też prawdziwe drewniane kołeczki, które w obecnie są chyba na wymarciu, aczkolwiek ponoć można kupić plastikowe dość wiernie udające drewniane.


Sweterek mi się podoba, ale ma kilka drobnych wad - jak np. zawijające się pliski - i te biegnące wzdłuż przodów jak i ta dolna.


Tak samo z tyłu, na karczku, można było sobie darować ostatnie  środkowe dodawanie oczek. Niestety do takich wniosków doszłam dopiero po skończeniu sweterka, kiedy to już po praniu, długim suszeniu i lekkim przeprasowaniu wciąż ten tył odstaje.


Spójrzcie jak fajnie kończy się wzór liści - bąbelkami udającymi żołędzie.


 Bluzeczka nie jest czysto biała, nie jest też szara, jest po prostu lekko kremowa.


Zużyłam 3 motki włóczki Opus Diament
druty 3,5 


Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu. 

I jeszcze zapraszam na


31 komentarzy:

  1. Zrobiłaś chyba najpiękniejszą wersję tego kardiganu! Jest cudny!!!! I kolor, który znakomicie podkreśla wzór i ten wzór! Jej, te liście są przepiękne! Gratuluję, bo naprawdę jest czego! Wspaniała robota!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, aż się zarumieniłam, ale to nie moja zasługa, nie ja wybierałam kolor.

      Usuń
  2. Piękny! Liście są tak piękne, że na zawijające się pliski nawet bym nie zwróciła uwagi, gdybyś o nich nie wspomniała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła kamizelka! Bardzo wdzięczna i urokliwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dlaczego doszukujesz się jakiś błędów, widocznie jesteś perfekcjonistką,a kamizelka jest zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, nie jestem perfekcjonistką, po prostu czasami takie drobiazgi troszkę denerwują.

      Usuń
  5. Niedoskonałości nie widzę i cieszę się, że skończyłaś tę kamizelkę. Świetna jest. Przyszła właścicelka na pewno będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te niedoskonałości to sobie zapisałam ku pamięci, żeby następnym razem wiedzieć na co zwrócić uwagę.
      Dziękuję

      Usuń
  6. Fajny jest ten projekt. Twoja kamizelka jest świetna, pięknie podkreślone liście, całość fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż ja tylko ją wydziergałam, nawet się nie spodziewałam, że prawie biała będzie tak ładnie wyglądała.

      Usuń
  7. Piękna. Poproszę o więcej takich udziergów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, teraz to już tylko ze swoich pomysłów będę robić, a ja raczej nudna jestem :-( jeśli chodzi o sweterki

      Usuń
  8. Super. Dawno nie dziergałam nic z takim wzorem. Może coś wymyślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny. Te liście mi się podobają, może w jakiejś czapce wykorzystam.

      Usuń
  9. Widzę na Ravelry, że wszystkim się tak zwijają te brzegi i lekko odstaje tył, widocznie taki urok tego wzoru. Twoja wersja jest piękna, do takich liści i kremowego koloru dałabym właśnie drewniane guziczki, żeby podkreślić "naturalny" charakter sweterka. *^v^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jakieś drewniane guziczki fajnie by wyglądały.
      Napisałam na temat tych plis jako moja uwaga do projektu, że jak mi przyjdzie jeszcze kiedyś robić ten sweterek to żeby wiedzieć z góry, bo jednak pamięć ludzka jest zawodna.

      Usuń
  10. Wzór tych listków jest piękny ,kamizelka wygląda ślicznie .
    Jak kobitka założy to wszystko się ułoży i będzie cudnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzór liści piękny :) kamizelka jak dla mnie! Uwielbiam takie formy, a te odstające miejsca na plecach pewnie w noszeniu (tudzież opieraniu się o coś) pewnie znikną. Z reszta przy tym wzorze niedociągnięcia giną ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest na manekinie, na żywej właścicielce mankamenty będą niezauważalne, piękny jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała kamizelka :-) Bardzo mi się podobają listki dębu :-) Jestem pewna, że na nowej właścicielce będzie się dużo lepiej układała.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie śliczne. Sama chciałabym mieć takie umiejętności lecz man nawet problem z wykonaniem najprostszych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna dziania. Świetny wzór. Liście są przepiękne. Ze sweterekiem było dużo pracy, bo robiłaś na cienkich drutach. Gratuluję i pozdrawiam cieplutko :)
    http://wharmonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna! Wzór fantastyczny, nietuzinkowy, przyciąga wzrok :))). Wykonanie moim zdaniem jest znakomite, te drobnostki, które Ciebie denerwują, dla innych są niezauważalne, a na żywym ludziu w ogóle znikną! Gratuluję, zrobiłaś coś przecudnego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma to jak"zachwalanie"swojego towaru:) Oczywiście opisałaś nam wszystkie wady, ale kto by to zauważył gdybyś nam o tym nie powiedziała???? Mnie się podoba i już!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze raz dziękuję za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!