Szukaj na tym blogu

niedziela, 23 listopada 2014

Kalendarz adwentowy - inspiracje z sieci

Do grudnia jeszcze tydzień, więc jeszcze jest trochę czasu, by przygotować kalendarz adwentowy. 

Zanim się obejrzę, a moja córka będzie już dużą panienką, a nie małą dziewczynką, więc muszę celebrować te chwile dzieciństwa jak najdłużej. W tym roku koniecznie muszę jej przygotować kalendarz z drobnymi niespodziankami, tak byśmy radośnie przeżywały nadejście Świąt Bożego Narodzenia.

Jeśli ktoś ma zacięcie to może wydziergać 24 skarpetki lub rękawiczki, torebeczki, czapeczki czy też mini sweterki. Niestety tak bardzo jak mi się podobają taki dziergane kalendarze - girlandy, tak bardzo nie lubię dziergać małych form.  Ale popodziwiać można

Opis wykonania tej girlandy skarpetkowej można znaleźć na blogu Drutele



Szybciej nam pójdzie, gdy wykonamy kalendarz z papieru
np, używając torebek śniadaniowych, jak to zrobiła autorka bloga Kreatywne Dekoracje


Bardzo też mi się podoba pomysł wykorzystania pudełek od zapałek. Można zrobić gwiazdę betlejemską


domki 


choinkę


Jeśli nie wyrzucaliśmy od jakiegoś czasu rolek po papierze toaletowym to możemy zrobić taki fajny domek - kalendarz


A Wy przygotowujecie swoim dzieciom kalendarze adwentowe?




5 komentarzy:

  1. piękne inspiracje, ja kalendarzy zrobiłam już kilka, ale czy takie ładne...? Fajnie, że do Ciebie trafiłam, bo mimo, że drutowo jestem nieco mniej uzdolniona, to lubię pooglądać, podpatrzeć, kto wie, może i mnie w końcu natchnie?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Dobrze ,ze moje dzieciaki są już duże i nie muszę robić im kalendarzy ...tzn,Monia byłaby zadowolona z każdego byleby było tam coś słodkiego:), ...u mnie leń wlazł i nie chce wyleźć więc i nawet żadnych "pierdułek" na razie też nie będzie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci własnych nie posiadam, więc nie przygotowuję, ale ten kalendarz z rolek spodobał mi się, a że nazbierałam ich sporo dla mojej Siostrzenicy, to kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  4. W Douglasie widziałam kalendarz dla mamy, nie dla córki - 24 próbki różnych kosmetyków ukryte pod "okienkami"! *^o^*~~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszące - czasami można sobie samej też sprawić przyjemność.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!