Szukaj na tym blogu

sobota, 15 listopada 2014

#9 Subiektywny przegląd linków tygodnia


Albo się pisze bloga, albo się dzierga, albo się dzierga, albo lata się po blogach, albo lata się po blogach, albo się pisze bloga, w rezultacie na nic się nie ma czasu, kiedy chce się robić wszystko. 

Tak więc nie mając za wiele czasu na wszystko dzisiaj wybrałam dla Was tylko kilka linków. 

1. Chociaż mój blog nie jest blogiem kulinarnym, to jednak czasami bardzo by mi się przydała umiejętność robienia ładnych zdjęć jedzenia. O tej sztuce można poczytać u Kameralnej.

2. Theli opublikowała wzór cardiganu o nazwie Iga 



3. Yvonne Kokotek pokazała na swoim blogu braterski szalik piłkarski . A może bym tak zrobiła szalik piłkarski mojemu pierworodnemu fanowi piłki nożnej?



4. Ósme smake zaprezentowała śliczną czapkę wykonaną szydełkiem tunezyjskim (technika absolutnie mi nieznana)




Wszystkie zdjęcia pochodzą z blogów, do których prowadzą linki. 

Miłego oglądania :-)

4 komentarze:

  1. Kardigan, czapka i sweter - to moje hity na dziś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak mi miło, że trafiłaś do mnie i że Ci się sweter podoba :) Nie pamiętam, żebym się u Ciebie często udzielała ;), ale podziwiam od bardzo dawna. I czytam z zainteresowaniem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłaś Magdo w dziesiątkę. W pełni się z Tobą zgadzam- wszystkie udziergi piękne:-) Pozdrawiam ciepło. Ela

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda jak zawsze fajne linki, zawsze znajde u Ciebie cos fajnego Dzieki. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!