Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 10 listopada 2014

Ponoć dzianina w tym roku jest bardzo modna

Wprawdzie znam się na modzie jak kura na pieprzu, ale nawet ja nie mogłam nie zauważyć dzianinowych płaszczy oversize, przeróżnych ponczo i sweterków w dużych ilościach i w sklepach i na blogach modowych czy na pintereście.

Niektóre z nich spodobało mi się niesamowicie, tak że gdybym tylko mogła to bym poleciała do sklepu i sobie kupiła. A na razie to tylko raduję swoje oczy zdjęciami.

Numer 1 - sweter, który podoba mi się jak mało co. Zresztą cały tzw. outfit mi się podoba.

Tory Burch | Fall 2014 Ready-to-Wear Collection |

Numer 2 - długi płaszcz. I tak jak wcześniej cały outfit jest super - lubię szerokie spodnie, nie wąskie lub zwężane do dołu, takie jak w tym roku królują w naszych sklepach, do tego marynarka jest boska i broszka. Obawiam się tylko, że do takiego stroju to mam za mało cm wzrostu a za dużo w biodrach :-(

Stella Jean A/W 2014 RTW Collection

Numer 3 - to znowu kolorowy, wzorzysty sweter tym razem zestawiony ze skórzanymi spodniami. Ten sweter stanowi super inspirację do dziergania, tak samo zresztą jak sweter numer 1. Skórzane spodnie to może nie koniecznie moja bajka, ale skórzanej (lub skóro podobnej) spódnicy nie mówię nie.

Trussardi 1911 Fall 2014

Numer 4 - paski, kolorowe paski i spódnica plus tunika

Calvin Klein Collection | Fall 2014 Ready-to-Wear Collection



I numer 5 - podobny styl i nawet kolorystyka podobna

Missoni Details A/W '14

 Numer 6 - dzianina od stóp do głów

Chanel Pre-Fall 2014 Collection



Numer 7 - dzianinowe koce - narzutki, w sumie to po naszemu chyba nazywamy coś takiego ponczo 

 Trend Council - Blanket Knitwear Outerwear Fall 2014

I na zakończenie - numer 8 - rękawki, w sumie to pół rękawki, ogrzewają same ramiona i zewnętrzne części rąk - taka ciekawostka.

 Balenciaga Fall 2014

Wybrałam takie noszalne ciuszki, pasują nawet do dżinsów.  W każdym bądź razie moda na dzianinę bardzo mi się podoba.

Źródłem wszystkich zdjęć oczywiście jest Pinterest




18 komentarzy:

  1. To ja się bardzo cieszę, że jest modna. Jak mi ktoś będzie przytruwał, że ja ciągle te druty to powiem po prostu, że chcę być modna i już! Fajne propozycje dzianin przedstawiłaś! Serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, my w ogóle z tym naszym dzierganiem jesteśmy bardzo modne. Nawet gwiazdy robią na drutach ;-)

      Usuń
  2. Zdaje mi się, że dzianiny modne są jesienią i zimą każdego roku, no bo co bardziej ogrzewa niż ona? Chyba tylko futro.

    Podoba mi się sweter z pierwszego zdjęcia, chętnie bym go przygarnęła, tylko... W swetrach i wąskich dżinsach chodziłam w liceum, czyli pod koniec ubiegłego stulecia i teraz też mam się tak ubierać? Najwyraźniej tak, bo takie zestawienie jest dla mnie - zmarzlaka, idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak w tym sezonie są bardziej modne niż zwykle skoro nawet Carl Lagerfeld zaprojektował całą kolekcję ubrań dzierganych, a nie z tkanin.

      Ja od 20 ponad lat (czyli od czasów liceum) noszę to samo - dżinsy, T-shirt, swetry, czasami nawet myślę, że w liceum więcej wagi przykładałam do ciuchów niż teraz.

      Usuń
    2. Całkiem możliwe z tymi dzianinami.

      Wygląda na to, że w podobnym stylu się ubieramy - u mnie też królują dżinsy, t-shirtopodobne bluzki i swetry, choć tak naprawdę uwielbiam styl biznesowy i przez jakiś czas chodziłam do pracy w garsonkach, choć wymogu takiego nie mam, a i sukienką nie pogardzę, zwłaszcza latem.

      No i chyba w podobnym wieku jesteśmy - moje świadectwo maturalne w tym roku osiągnęło pełnoletność.

      Usuń
    3. Moje jest trochę starsze :-), ale co tam. Dżinsy rulezzzzzzzzzzzz!

      Usuń
  3. Piękne propozycje! To bierzmy się za druty i dziergajmy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 pierwsze propozycje - są idealne - trafiają w mój gust - fakt, dzianina wraca do łask, a jeszcze jak się umie dziergać, to można sobie stworzyć całkiem fajne rzeczy, pozdrawiam El

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż lubię dziergać, to jednak trochę żałuję, że to tak długo trwa ten proces i nie da rady wszystkiego zrobić co by się chciało. W tej chwili zastanawiam się albo nad 1 albo nad 3 - na jedną z nich na pewno kupię włóczkę w najbliższym czasie.

      Usuń
  5. cudne propozycje, mnie szczególnie przypadły do gusty 1-4 i 7 trzeba by się wziąć za drutowanie ciuszków:)
    a tak swoją drogą dzinsy i swetry to mój ulubiony strój o d ponad 20 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 też jest fajne, ale przy moim tempie to pewnie w przyszłym roku najwcześniej byłoby takie duże ponczo gotowe.
      Dżinsy to chyba nigdy nie wyjdą z mody :-)

      Usuń
  6. Calvin Klein wygrywa. Piękny to komplet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny, śliczne kolory zostały użyte - szary jest dobrą bazą do wszystkiego, a szczególnie w połączeniu z miętowym.

      Usuń
  7. Super ta dzianina od Chanel, tak ubranym nawet na Syberii nie bedzie zimno (no moze przesadzam). Niech zyje wloczka i dzianiny. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak powinna wyglądać każda dziewiarka (oczywiście troszkę przesadzam ;-)

      Usuń
  8. Numer 1 boski! Niestety ja na dzierganiu wrabianych wzorów znam się jak kura na pieprzu (skąd to powiedzonko?!) :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia skąd te powiedzonko, może to taka suwalska gwara ;-) Bo istnieje coś takiego jak gwara suwalska. Lubię takie powiedzonka :-)
      Wrabianie wzorów nie jest aż takie trudne, też jestem w tym temacie początkująca, bo mam za sobą tylko 2 lub 3 wrabiane projekty.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!