Szukaj na tym blogu

sobota, 8 marca 2014

Chusta na drutach: Morning Mist Shawl - border

Zakończenie zrobiłam zupełnie inne niż początkowo zakładałam.
Przepraszam wszystkie osoby, które czekały na oficjalne zakończenie chusty. Miałam blokadę i "stresa". 
Prochu nie wymyśliłam, ale w tej wersji podoba mi się najbardziej. Na zdjęciu chusta jeszcze nie zblokowana, dlatego pokazuję tylko fragment. 





Tak jak obiecałam, wśród osób które wykonają całą chustę do 20 marca (data jest zupełnie nowa, ale mam nadzieję, że prawie 2 tygodnie wystarczą) i dodadzą link do swojego wpisu z chustą pod tym postem lub przyślą mi zdjęcia na maila (makneta@gmail.com) wylosuję 2 osoby, które otrzymają ode mnie mój wzór na inną chustę lub czapkę.

Mam nadzieję, że zapisałyście sobie wzór, ale dodałyście w bibliotece na RAVELRY

   


   
 

15 komentarzy:

  1. Świetna. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :) Kurcze, jestem taka nieogarnięta, że przegapiłam mnóstwo takich akcji. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że jest dół :) podoba mi się :) spróbuję go ogarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Border jest świetny, ale za nic w świecie nie mogę ogarnąć tego jak wykonać "ppp" :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ppp jest napisane na samej górze. Jeśli wiesz co to jest z angielskiego ssk to jesteś w domu. Jeśli nie to po prostu spróbuj dokładnie wykonać to co jest napisane przy ppp. Na razie niestety nie mogę zrobić filmiku, żeby to pokazać.

      Usuń
    2. O ile to ppp jeszcze jakoś ogarnę to tego już nie ma mowy :P
      "Border wykonujemy w poprzek. W tym celu na początku kolejnego rzędu dobieramy 5 oczek. W każdym rzędzie nieparzystym będziemy łączyć listkowy border z główną częścią chusty przerabiając ostatnie oczko borderu z oczkiem z części głównej razem za tylną nitkę."

      Usuń
    3. Niestety dopiero jutro popołudniu/wieczorem dam radę dodać jakieś dokładniejsze instrukcje. Ale to nie jest trudne, naprawdę.

      Usuń
    4. Przepraszam, że tak się domagam, ale będę potrzebowała pomocy żeby zrobić ten border ;) Może masz jakiś link do filmiku na youtube, albo coś ;)

      Usuń
    5. To ja przepraszam, że tak długo mi zajęło zrobienie obiecanych zdjęć. Filmiku nie mam i nie znam, ale mam nadzieję, że zdjęcia wystarczą.

      Usuń
  5. Dzięki za podpowiedź z ssk, już filmik opatrzyłam i wracam do dziergania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w koncu sie doczekalam zakonczenia chusty :D poprosze jeszcze przepis - albo najlepiej zdjecia- jak zablokowac- nigdy tego nei robilam ;D pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis na blokowanie mam nadzieję pojawi się w czwartek.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!