Szukaj na tym blogu

środa, 19 lutego 2014

Wspólne dzierganie i czytanie 13

*Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.
Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.
Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie.*


Zanim pobiegnę do pracy opublikuję wpis. Nie, nie wstałam specjalnie wcześniej. Julek obudził mnie już o 4.30 i przewalałam się w łóżku oglądając jakieś romansidło. A ponieważ zdjęcie zrobiłam wczoraj to postanowiłam przed pracą jeszcze posiedzieć przy komputerze.

I zanim zacznę pisać o swoich tego tygodniowych "wyczynach" to pragnę wyrazić szczery zachwyt, że  coraz więcej nas jest i że akcja się rozwija. Dzięki temu jeszcze bardziej czuję się zmotywowana do czytania książek. Mam też nadzieję, że się odwiedzacie i dyskutujecie. Jak tylko wdrożę się do pracy to też postaram się aktywniej i bardziej przytomnie komentować. ♥♥♥♥♥

Dziergam wciąż chustę i końca nie widać. Współdziergaczki zapraszam do poprzedniego wpisu, gdzie opublikowałam kilka kolejnych rzędów i zapytanie do was. A ja zagalopowałam się z tymi rozetkami i ponad 1000 oczek mam aktualnie na drutach, ale już coraz bliżej końca jest. 

Nie dokończyłam jeszcze czytać "Kto zabił .." chociaż to dość ciekawa lektura. Niby już wiem kto i dlaczego, ale wciąż pewności nie mam. Niestety przez robienie chusty i zapisywanie od razu każdego rzędu i liczenie czy dobrze zapisałam nie jestem w stanie czytać w czasie dziergania. Zresztą czasami to czytanie w czasie dzierganie jest takie niepełne i lepiej skupić się na samej lekturze.
Nie skończyłam jednej książki, a już sięgam po innym. Tak dokładnie to kupiłam wczoraj i czeka w kolejce, tzn. Hanna Bakuła "Moja firma portretowa. Pierwszy krąg" będzie następną książką, którą zacznę czytać.

A wy co czytacie i nad czym pracujecie w tym tygodniu.
Zapraszam na 


   

   

23 komentarze:

  1. Mam zamiar się przyłączyć, ale czuje, że to jeszcze potrwa. Jestem ciekawa jak to pogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, kiedy tylko będziesz miała czas i ochotę :-)

      Usuń
  2. Lubię cytać Bakułę :) chusta coraz fajniejsza , na pewno kiedyś do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś na razie jestem ciut rozczarowana książką, liczyłam barwniejsze opowieści.

      Usuń
  3. Ja również czytam/słucham kilka książek na raz. Jednego dnia mam ochotę na kryminał, innego na ciekawą biografię, a nie lubię się ograniczać, także robótek zaczętych też mam kilka!
    Pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się żyje z pasją to na całej linii. Problem w tym, że czasami potem ciężko wrócić do przerwanej książki, bo się zgubiło wątek lub do przerwanej robótki, bo się nie pamięta jak się planowało robić dalej.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Czekam z zapartym tchem na koniec Twojej chusty, ja poległam na samym początku, może dlatego , że miałam już kilka rozgrzebanych projektów, bardzo pilnych zresztą, potrzebuję chyba wziąć jeszcze kilka głębszych oddechów i może znowu ją zacznę. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Wiola, Wiola :-) Zawsze trzeba oddychać pełną piersią, nie tylko kiedy się realizuje moje zagmatwane projekty :-)

      Usuń
  5. Chusta wygląda obłędnie i czekam na końcową prezentację. Przyznaję też, że dzięki Tobie i wspólnemu czytaniu wykończyłam zaległe rzeczy i wciąz powstają nowe:) To był świetny pomysł.

    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak cię ta zabawa motywuje. Nie wiem czy dam radę skończyć chustę do niedzieli, nie idzie mi coś, oj nie idzie.

      Usuń
  6. Oj,ta 4 30 przeraża choć lubię czasami ciszę i spokój wczesnych poranków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj tak wcześnie nie wstaję, raczej jestem sową, ale tak wyszło akurat.

      Usuń
  7. Dzięki za tę akcję, bardzo motywująca i dyscyplinująca. No i łączy dwie przyjemności, więc bardzo bardzo przyjemna. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się, że jesteś z nami. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Rzeczywiscie z tygodnia na tydzien zabawa się rozrasta. Pasja książkowo-dzierganiowa staje się zarazliwa. I dobrze. pozdrawiam Hardaska

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że nam się zabawa tak pięknie rozkręciła. A ile ciekawych blogów przy okazji odkryłam! Też lubię Bakułę. Z chustą niestety poległam, brak czasu po prostu- przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko rozumiem, a raczej zaczęłam rozumieć od 2 tygodni, niby nie pracuję całymi dniami, ale niestety czasu na druty mam zdecydowanie za mało.
      Dzięki tej akcji ja też odkrywam nowe blogi z czego bardzo się cieszę.

      Usuń
  10. Podobnie jak Edi, dzięki Twojej zabawie poznałam wiele nowych blogów, a samo wyzwanie motywuje do systematyczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też i do systematycznego czytania i dziergania, ale przede wszystkim do systematycznego prowadzenia bloga.

      Usuń
  11. Bardzo się cieszę, że wpadłaś na pomysł tego wyzwania, motywuje mnie i dyscyplinuje, a na ten tydzień nawet specjalnie zaczęłam robótkę, żeby mieć co pokazać :))) no i tyle nowych blogów poznałam, i fajnych ludzi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Bo my dziergaczki to fajne babki jesteśmy!!

      Usuń
  12. ja tez czuje sie zmotywowana do lepszego czytelnictwa i ciesze sie, ze ta akcja jest :) Wlasnie doczytalam, ze bordiura szykuje sie nowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile pamiętam, to ty i tak jesteś bardzo zmotywowana do czytania, ale cieszy mnie bardzo, że jeszcze ta zabawa Ci pomaga.
      A tak bodiura musi być nowa, niestety.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!