Szukaj na tym blogu

wtorek, 18 lutego 2014

Chusta na drutach: Morning Mist Shawl - border cz.2

Dzisiaj dopisałam tylko 8 rzędów.  Nie mam czasu na więcej.
Odkąd wróciłam do pracy ciągle jestem zmęczona i zła, bo praca mnie rozczarowuje.
Poszłam dziś na jogę, dostałam w kość i chociaż zajęło mi to kilka godzin, które zwykle poświęciłabym na druty, czuję się o niebo lepiej.


Tak wygląda border po 19 rzędach. Samą mnie zaskakuje ten mój pomysł. A zdjęcie robione przy sztucznym świetle, niestety.

Zdjęcie już nie aktualne, tak to jest jak się dopiero "tworzy" i od razu publikuje. Nie wychodzi dobrze, wręcz przeciwnie wychodzi źle.

13 komentarzy:

  1. Rzeczywiście wzór jest" czasożerny" więc przedłużenie terminu jak najbardziej wskazane. Podziwiam Cię zresztą za tempo, bo ja , mimo że wykorzystuję wszystkie wolne chwile na dzierganie, nadal jestem daleko "w lesie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kurczy, jak zwykle wyszło mi bardziej skomplikowane niż zakładałam.

      Usuń
  2. Pomysł dobry, popieram, choć mnie to i tak nie ratuje. Muszę dorobić trochę rzędów, bo (moja wina) nie trzymałam się wskazań. Cienkie druty, cienka włóczka, więc mam w tej chwili długość chusty 35 cm i rozpiętość 70 cm (około) Przy większej ilości oczek,j rozbudowany border raczej odpada, bo dłubałabym do końca dni swoich. Coś wymyślę, pochwalę się, kiedy uda mi się skończyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myślę, że się pochwalisz niezlaeżnie kiedy skończysz :-)

      Usuń
  3. No ja na pewno potrzebowałabym więcej czasu ale zrezygnuję chyba z tego ażuru bo jakoś niezbyt mi się podoba i nie pasuje mi...taki za lekki jest w porównaniu do całości ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspanialy pomysl z tym przesunieciem terminu wykonania chusty.Mimo najwiekszych staran nie jestem w stanie wyrobic sie do niedzieli.Mam jeszcze male pytanko.Nie posiadam bloga a chcialabym dolaczyc zdjecie mojej chusty,ale nie widze nigdzie adresu mailowego do Pani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, że dopiero dzisiaj. Mój adres jest w zakladce o mnie pod zdjęciami, ale chętnie i tu go napiszę makneta@gmail.com i proszę bardzo pisać do mnie per Ty - Magda lub makneta po prostu. Czekam na zdjęcia.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziekuje bardzo.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ja nie mam nic przeciwko, a nawet jestem za :). Kilka dodatkowych dni się przyda, jestem trochę do tyłu :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, szczególnie, że cały border poszedł na łąkę.

      Usuń
  6. Jestem za, sama jestem lekko do tyłu i na pewno nie dałabym radę zmieścić się w pierwszym terminie.

    OdpowiedzUsuń
  7. dopiero przy trzeciej czesci jestem, do bordera jeszcze daleko- nowy termin daje mi nadzieje, na wyrobienie sie w czasie ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!