Szukaj na tym blogu

piątek, 28 lutego 2014

Czy lubicie duże torebki?

Ja bardzo. Dobra torebka to taka, w którą wchodzi zeszyt/teczka/książka A3, koniecznie zapinana na suwak, z kieszeniami w środku i z przynajmniej jedną zewnętrzną kieszonka zapinaną na zamek.

I teraz mam ochotę uszyć sobie taką torebkę. 
Dawno nie szyłam, nigdy nie szyłam też ze sztucznej skóry, ale może w końcu pora. 

Materiał już mam, teraz tylko pomysł.

Może coś w miarę łatwego?

A może wygodnego?





Ale najbardziej podobają mi się takie, ponoć modne obecnie, inspirowane torbami do noszenia kręgli. Tylko musiałaby być na tyle duża, by książka/zeszyt mieściły się bez zaginania rogów.



Sama jeszcze nie wiem. I jak zawsze boję się zrobić pierwsze cięci.
Trzymajcie kciuki bym nie odkłada tego szycia ciągle na później.

Follow my blog with Bloglovin

16 komentarzy:

  1. Szyj szyj bo ja też potrzebuję - i torby i motywacji ;) zbieram od listopada chyba - ja tez lubię duże, z określonymi kieszeniami a żadna kupowana nie spełnia moich wymogów. Teraz mam ochotę na taką "przez ramię". Pomysł mniej więcej mam, materiał jest ale...najtrudniejszy pierwszy krok :) Ale parę już uszyłam i wiem, że warto się pomęczyć (chociaż czy to męczarnia?). Także - trzymam kciuki z całej siły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zbieram się od dawna, a teraz noszę starą torbę - plecak, wygląda pożal się boże i do tego nie mieści A3

      Usuń
  2. Ja też kupiłam eko skórki, ale leżą nie mam kiedy. Najpierw zobaczę u Ciebie, a potem zdecyduję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wieczne odkładanie, bo się nie ma kiedy mnie też dobija. Mam nadzieję, że uda mi się zebrać się w sobie już wkrótce, bo model postanowiony.

      Usuń
  3. Piekne torby! Ciekawam która Cie najbardziej zainspiruje i co uszyjesz.
    Pięknego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko duża torba ma sens :) Wszystkie piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam duże torby :) im większa tym lepiej. A te na zdjęciach piękne :) Powodzenia życzę w szyciu torby i trzymam kciuki za efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyobrazam sobie zmiescic wszystkich niezbednych przydasi do malej torebeczki- wielka torba jest niezbedna! BArdzo podoba mi sie ta zolta i ostatnia- brazowa. Przyjemnego szycia i pochwal nam sie efektem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta brązowa to chyba jednak trochę dla mnie za trudna jak na taką długą przerwę w szyciu jak moja. Poza tym efekt będzie dobry, tylko jeśli się ją mocno usztywni, a nie wiem czy można podklejać ekoskórę, jeszcze tego nie doczytałam.

      Usuń
  7. Uwielbiam duże torebki ;-) Nie mogę się doczekać, kiedy pokażesz, co wymyśliłaś... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię duże torebki, ale na co dzień latam z niewielką"listonoszką", najbardziej podoba mi się ta brązowa! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Duża torebka to podstawa. Nie odkładaj tego szycia na później, bardzo jestem ciekawa który fason wybierzesz.
    Pozdrawiam cieplutko Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkim dziękuję za doping. Chyba już zdecydowałam, teraz muszę znaleźć pozostałe potrzebne materiały - typu zamki, podszewkę i troszkę douczyć się na temat szycia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli torebka, to tylko wielka. Przynajmniej praktyczna, nawet zakupy można wrzucić.

    OdpowiedzUsuń
  12. na papavero wypatrzyłam torbe na kręgle - może przyda się wykrój? zawsze to jeden problem mniej ;) http://papavero.pl/wykroje-do-pobrania/668-gotowy-wykroj-torebka-na-krgle

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!