Szukaj na tym blogu

wtorek, 4 lutego 2014

Mitenki - nowy wzór i zaproszenie do zabawy

Nie wiem czy to zbliżająca się wiosna, czy szybkimi krokami zbliżający się dzień powrotu do pracy, ale pomysły włażą mi do głowy całymi hordami i nie mogę ich wybić z głowy.

Mam więc dwa nowe pomysły. O jednym napiszę dzisiaj, drugim podzielę się z Wami jutro.

Z tej okazji, że skończyłam dziergać mitenki do kompletu "Lace and cables ..."


 i napisałam wzór i wkrótce go opublikuję i w tym samym czasie tworzę nowe lekcje z nowymi łatwymi mitenkami, chciałam Was zaprosić do zabawy pt.
Zróbmy sobie mitenki

Zasady zabaw:
1. Osoby biorące udział w zabawie dziergają DOWOLNE mitenki (mogą być wg moich wzorów, które zostaną przedstawione na blogu w ramach SZKOŁY NA DRUTY,  ale nie muszą) i publikują ich zdjęcia na swoim blogu.
2. Pod tym wpisem przez okres 3 tygodni, czyli do 25 lutego będzie aktywny przycisk Add your link i należy dodać link do postu wraz ze zdjęciem.
3. Jeśli w zabawie chcą wziąć udział osoby nie posiadające bloga, należy przesłać zdjęcia na mojego maila: makneta [@] gmail.com. Przysłanie zdjęć jest automatycznie zgodą na publikacje ich na moim blogu.
4. Wśród osób, które wykonają mitenki wylosuję 2, które otrzymają ode mnie WZÓR mitenek "Cable and lace mittens" w języku polskim. 










19 komentarzy:

  1. szkoda, że nie umiem robić na drutach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mika, jeśli masz ochotę się nauczyć to właśnie zaczęłam na blogu Szkołę na druty i wczoraj zamieściłam pierwszą lekcją z podstawami.

      Usuń
  2. O kurczę! Ty masz głowę pełną pomysłów! Jaki fajny pomysł z tą szkołą na druty i z zabawą :) Pamiętam, jak chciałam się uczyć dwa lata temu prawie i jak w zasadzie you tube był moją pomocą, jak grzebałam i dociekałam sama wielu rzeczy... Myślę, że wiele osób chciałoby się nauczyć, ale nie ma kogoś, kto by je poprowadził za rękę. Ja zawsze jak czegoś się nowego nauczę, daje link w poście, ale to nie to samo. A tak w ogóle to Twoje mitenki są rewelacyjne!!! Świetnie wyglądają!!! Bardzo bym chciała wziąć udział, kto wie, kto wie... Może starczy mi czasu... Chciałabym po prostu wygrać ten wzór :):):) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów to ja mam trochę, tylko niestety czasami wpadam w pułapkę natłoku rzeczy do zrobienia i do odkładania przez to na później. 3 tygodnie to dużo czasu na zrobienie mitenek.

      Usuń
  3. Śliczne:) Kiedyś próbowałam zrobić mitenki, ale przy palcu wysiadłam i sprułam:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może na początek trzeba zrobić bez palucha ?

      Usuń
  4. W tamtym roku zrobiłam jedne, ale nie chodzę oczywiście bo mi zimno w paluchy:) Muszę je sprezentować koleżance:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za mitenkami, ale można je nosić na cienkie rękawiczki i wtedy palce tak nie marzną :-)

      Usuń
  5. Może i ja wreszcie swoje zrobię - dzięki Madziu:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wzór mają te mitenki i jaki praktyczny kolor.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zaczęłam druciane ;)

      Usuń
    2. Nie napisałam, że muszą być druciane, tylko dziergane. Możesz pochwalić się większą ilością mitenek zwiększając tym samym szanse w losowaniu.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!