Szukaj na tym blogu

niedziela, 9 marca 2014

Inspirujące blogi, czyli Share Week



W zeszłym tygodniu (tzn. jeszcze w lutym) widziałam na blogach akcję Share Week czyli dzielenie się linkami do  3-5 blogów, które lubimy. Ale zanim się zastanowiłam czy wziąć udział w tej akcji tydzień minął. 
Na szczęście Beata, zaproponowała przedłużenie akcji. 

Trochę się zastanawiałam, w jaki sposób wybrać te blogi, ponieważ lubię wiele blogów i często zaglądam, choć ostatnio niezmiernie rzadko komentuję. I postanowiłam wybrać te interesujące, na które trafiłam relatywnie niedawno - czyli w ciągu kilku ostatnich miesięcy.  I to nie tylko dziewiarskie, chociaż muszę przyznać, że do niedawna (mimo iż bloguję od lat) nie byłam świadoma, że poza blogami kraftowymi istnieje tak naprawdę ogromna rzesza innych blogów. 

1.  Na początek dwa blogi Beaty - Moda na bio, który jest blogiem o zdrowym stylu życia i drugi blog, o blogowaniu Jak pisać poczytnego bloga miejsce do którego będę nie raz wracać jako że jestem totalna noga w sprawach technicznych.

2. Blog, który ponoć wszyscy znają, tylko ja dopiero od kilku tygodni go podczytuję i zaczynam się uzależniać. Autorkę cenię za szczerość i to że wyraża śmiało swoje opinie na różne, nawet najbardziej kontrowersyjne tematy. Jej blog jest blogiem trochę parentingowym, czyli o dzieciach, trochę organizacyjnym, czyli jak się spiąć, by wszędzie zdążyć i o pasji Oli, czyli serialach. Taki po prostu o życiu, czyli Usta-Usta.

3. Jakiś czas temu trafiłam na blog - Brulion malarski. Justyna Neyman. Podczytuję od czasu do czasu, podziwiam powstające obrazy. 

4. Ogólnie blogi modowe są czymś co omijałam zwykle szerokim łukiem, bo ja mogę chodzić na okrągło w jednych dżinsach i nie mam musu na nowy but, ciuch, czy coś w tym stylu. Ale ten modowy bardzo lubię Nieco Starsza Dziewczyna.  Piękne zdjęcia, fajne ciuchy, dowód na to, że jak się ma te 40 lat to nie trzeba od razu zakładać szarych i bezkształtnych ciuchów.

5.  A ten blog odkryłam całkiem niedawno -Read the label - przepisy Paleo po polsku.

Przy okazji napiszę, że w punktach 2-5 byłam do tej pory tylko cichym podczytywaczem. 

Jeśli braliście udział w Share Week lub dopiero zamierzać możecie dodać swoje wpisy na blogu Beaty

10 komentarzy:

  1. Przejrzałam wszystkie. żadnego z nich nie mam w swoich zbiorach. Szkoda, że blogger przewidział 300 maksymalnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu nieopatrznie usunęłam gadżet Ulubione blogi i teraz w ogóle nie mogę go dodać, zupełnie nie wiem dlaczego. Póki co obserwuję je np. przez bloglovin lub jeśli są na blogspocie to z listy czytelniczej na pulpicie nawigacyjnym blogera.

      Usuń
    2. Do listy czytelniczej można dodać każdą stronę internetową, tylko trzeba się z tym bardziej pogimnastykować :). Nad listą jest takie zębate kółeczko, po którego kliknięciu można zarządzać listą czytelniczą, na przykład usuwać albo dodawać kolejne blogi lub inne strony - trzeba skopiować adres bloga (strony) i wkleić do odpowiedniego okienka. Nie musi to być blog z blogspota.

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję za podpowiedz. Nie miałam pojęcia o tej możliwości.

      Usuń
    4. Ja korzystam właśnie z listy czytelniczej i tam jest wprowadzony limit, niestety. A można ten limit zwiększyć?

      Usuń
    5. jeśli to pytanie do mnie, to... nie mam pojecia. Ja mam coś około 160 obserwowanych a i tak nie wyrabiam się z ich oglądaniem :)))

      Usuń
  2. Bardzo Ci dziękuję, że wspomiałas o mnie (i że mi robisz taaaaaaaaaaaką reklamę). Tymbardziej, że Ty jestes dla mnie wzorem i zaraziłas mnie pasją włoczkową. Nawet na drutach robię postępy (a mojej mamie się nie udało mnie do tego przekonac). Dla mnie Twoj kurs jest bardzo dobry i dostosowany do mojego poziomu. Bo na początku potrzeba dużo czasu, żeby poczuc druty i nabrac wprawy. (Tak na marginesie: jak szukasz pomysłu na nową lekcję dla początkujących, to napisz proszę o tym jak łapac oczka, ktore zsuną się z drutow, bo ja poki co zaczynam wszystko od nowa). Ale na pewno jest wiele sposobow, by uratowac zaczętą robotkę.
    Muszę zajrzec na blogi, ktore polecasz. Ja dorzucam je do Bloglovin (z wyjatkiem tych, do ktorych zagladam tak często, ze znam adres na pamięc).
    Co do widgetu Link within (o ktory mnie pytałas) mi akurat się udało go zainstalowac bez większych problemow (i dobrze go miec, bo czytelnicy często na niego klikają), ale wiem , że wiele osob ma problemy. I tu ktos mi podał namiary na
    forum.blogowicz : tutaj link do wpisu, ktory pomogł tamtej osobie
    http://forum.blogowicz.info/topics105/lw-widgetcontent-wymagane-pole-nie-moze-byc-puste-vt7535.htm

    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, dzięki za pomoc, udało się, chociaż nie ma polskich liter, ale działa. Super!

      Usuń
    2. Super, choc ja Ci nic w tym nie pomogłam, bo nie wiedziałam jak. Poradziłas sobie sama. Pozdrawiam cieplutko. Beata

      Usuń
  3. Dziękuję za dorzucenie Twojego wpisu do mojej listy. Wiesz o co chodzi? Bałam się, że będzie łyso, a dzięki Twojemu poleceniu mam aż 3 pozycje. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!