Szukaj na tym blogu

sobota, 22 marca 2014

#2 Subiektywny przegląd linków tygodnia



Ten tydzień był dla mnie dość słaby, skupiałam się głównie nad moimi "nieszczęściami", wiec mało inspiracji poszukiwałam, ale jednak co nie co na oczy mi się rzuciło.Dziś będzie przede wszystkim dziewiarsko. 

1. Przede wszystkim chciałam wszystkich zaprosić do założonej przeze mnie jakiś czas temu społeczności w Google+. Działa to trochę tak jak grupa na fejsie. Trzeba mieć konto w google+ i wtedy można wrzucać w grupie zdjęcia do swoich prac nawet jak się nie ma bloga, linki do swoich wpisów blogowych. Zapraszam serdecznie. Czym nas więcej tym weselej.  Kocham dzierganie/ I love knitting
Dajcie znać czy ten link działa, bo jakoś nie jestem pewna czy jest tak jak trzeba. 

https://plus.google.com/u/0/communities/101495389864443822731

2. Serdecznie polecam wpis pt. Co z  tą jakością, czyli jak oszczędzać na hobby autorstwa Mim. Nie wiem jak wy, ale też zauważyłam znaczny spadek jakości ubran. Jako matko wielodzietna mogę porównać ciuchy, które kupowałam swoim starszym synom, które służą jeszcze Julkowi, a jego ubrania, kupione tylko dla niego nie przetrwały próby czasu. Dlatego też warto zainwestować we włóczką, by wydziergać sobie lub komuś z rodziny  sweter, czapkę, szalik, które będą służyły długo, a wyjdą relatywnie taniej niż sweter z "markowego" sklepu.



3.  Świetne wdzianko w wykonaniu Doroty. Cały prezentowany w tym poście komplet jest fajny, ale ta kurteczka powala.

http://dzianinydorociak.blogspot.com/2014/03/komplet-szescioczesciowy.html



4. Chusta wykonana przez moją suwalską przyjaciółkę Wiolę. Chusta jest przepiękna. Wykonanie po prostu miodzio.

http://allshadesofblue78.blogspot.com/2014/03/verity-shawl-oraz-wspolne-czytanie.html


5. Sukieneczka autorstwa Eli z blogu Druting i cały ten miszmasz. O ile dobrze rozumiem jest to całkowicie autorski projekt Eli.

http://druting.blogspot.com/2014/03/wiosenna-sukienka.html


6. Pozostając w klimacie dziecięcym polecam fajny sposób na gumeczki do włosów. Tak na marginesie to widzę, że pompony robią furorę ostatnio. Tym razem potrzebne będzie szydełko oprócz kolorowej włóczki do zrobienia  crocheted pom pom hair ties

http://rebekahgough.blogspot.com/2013/11/make-something-monday-crocheted-pom-pom.html

 Pozostając w klimacie wiosennym dwa kwiatowe projekty

7. Wianek z bloga It's so easy to DIY. Nie jestem dobra w dekoracjach, wiele razy już postanawiałam zrobić wianek, ale jeszcze mi się nie udało. Może tym razem?

http://itssooeasy.blogspot.com/2014/03/diy-wiosenny-wianek.html#more

8.   I jeszcze taki piękny bukiet zawilców z bloga Elli

http://www.elli.com/blog/paper-anemone-flower-tutorial/

9. A teraz czas stworzyć coś w kuchni.  Np. Tartaletki kokosowe z pastą awokado-jajeczną.  
Przepis pochodzi z bloga Cook it lean.

http://cookitlean.pl/tartaletki-kokosowe-z-pasta-awokado-jajeczna/

Zrobiło się bardzo wiosennie, również w sieci. Prezentowane zdjęcia pochodzą z zalinkowanych stron. Jeśli klikniecie na zdjęcie przeniesiecie się na stronę, z której zdjęcie pochodzi.

10 komentarzy:

  1. Strasznie mi miło, że wpadła Ci w oko sukieneczka i że znalazło się dla niej miejsce u Ciebie. :)))
    Sukienka rzeczywiście jest mojego pomysłu i pomału pracuję nad wzorem. Eksploruję bogactwo brioszki, bo jest to przepiękna technika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy wypatrzyłaś.
    Lubię avocado, często robię pastę: avocado dojrzałe, sok z cytryny, sól, pieprz. Rozgnieść wszystko na pastę widelcem, smarować pieczywo chrupkie. Pycha. Lubie pikantne, więc daję ostrą paprykę lub pieprz cayenne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować twój przepis, bo ja próbuję oswoić awokado, ale różnie mi idzie.

      Usuń
  3. Kolejna porcja ciekawych miejsc do zwiedzania! Niektóre znam, inne poznam. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo inspirujące linki!Dziękuję,pozdrawiam i mam nadzieję,że zbliżający się tydzień będzie dla Ciebie łaskawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz oko do fajnych rzeczy. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. To miłe, że spodobał Ci się na tyle mój komplecik, żeby o nim wspomnieć na swoim blogu.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba przegląd linków-nie mam tyle czasu, by sama szperać, więc korzystam z Twoich inspiracji, dziękuję ci za nie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!