Szukaj na tym blogu

czwartek, 5 sierpnia 2010

Podaj dalej - zapraszam

Zapraszam do zabawy w Podaj Dalej.
Na tym blogu bawię się po raz pierwszy.
Zapisałam się już do tej zabawy u Barbary, Marzanny oraz Janeczki
Nadszedł więc czas by zaproponowac tę zabawę osobą odwiedzającym mój blog.

O to zasady:

1. Musisz posiadać własnego bloga.
2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, ręcznie robiony upominek,
który wyślę w ciągu 365 dni.
3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent - od Ciebie.
4. Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.


Serdecznie zapraszam

4 komentarze:

  1. Ja chętnie wezmę udział w tej zabawie.

    Sama też zaprasza do zabawy na moim blogu.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/2010/06/Podaj-dalej.html#ListaKomentarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprzednio wymieniałam się z dwiema osóbkami w "podaj dalej" i teraz zapisuję się do Ciebie na wymianę ;) Serdecznie pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  3. :D no to będę trzecia, tylko muszę się wczytać w zasady :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, a ja pilnowałam kiedy ogłosisz zabawę żeby zapisać się po raz trzeci nie zdążyłam. Trudno...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!