Szukaj na tym blogu

niedziela, 22 sierpnia 2010

Zrób sobie misia 2

Zabawa u Br0mby pt. Zrób sobie misia zaczyna się już dziś o 16-tej.
Od dawna chciałam zrobic takiego smutaska ;=_

zdjęcie oczywiście Br0mby

Też się do niej zapisuję, chociaż zacznę pewnie dopiero jutro, bo nie wzięłam ze sobą żadnego szydełka i muszę się zaopatrzyc w takowe ;-)

A dlaczego napisałam 2?
W zeszłym roku już bawiłam się w cos podobnego u EDIT

i wydziergałam Misie Pysie dla Judysi, o której pisałam Tutaj

 
Posted by Picasa

5 komentarzy:

  1. o, a to nie wiedziałam, że Edit była pierwsza :) niewazne kto pierwszy wazne zeby się dobrze bawić :) pozdrawiam :) i czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny :) nawet pomimo tego, że jest smutny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu SLOŃCE ty moje ja żyję, tylko niemocnica mnie dopadła-buźka dla dla panny twojej,w której jestem zakochana bez pamięci-hahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do zabawy. Szczegóły u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!