Szukaj na tym blogu

wtorek, 31 sierpnia 2010

Lubię i co przygotowałam na wymiankę...

Ciężki orzech do zgryzienia z tą zabawą.

Zasady:
1.Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę
2.Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3.Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem

Do zabawy zaprosiły mnie Beso_78 oraz Ata

Wymień 10 rzeczy, które lubisz:

1. siedziec w piżamie do południa ;-)
2. przytulac się do córeczki;
3. dziergac, dłubac, kraftowac, itp.
4. ogladac komedie romantycznie i wyciskacze łez
5. siedziec z robótką późno w nocy, kiedy cała rodzinka już śpi
6. czekoladę ;-)
7. moją rodzinkę (chociaż czasami jest wnerwiająca)
8. poznawac nowe techniki rękodzieła
9. pic kawę z pianką przeglądając internet - w szczególności wpadac z własną kawką na zaprzyjaźnione blogi
10. złotą jesień

Do zabawy zapraszam
Monotemę
Dehajolę
Motylka
Splocik
Ulę
Nubik
Gazynię
Kosimkę
Cyrylle
Bajkę



A to przygotowałam dla Edi, na zdjęciu nie uwieczniłam słodkich dodatków, a tylko książkę i zakładkę.



wzór zakładki oczywiście z netu, ale w tej chwili nie pamiętam skąd.

6 komentarzy:

  1. dzieki za zaproszenie :)
    cos do wieczora wymysle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna ta zakladka. A o mnie pamietasz?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój piękny wymiankowy prezent i na moim blogu pokazałam. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności!
    Dziękuję za zaproszenie do zabawy :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!