Szukaj na tym blogu

środa, 18 sierpnia 2010

Frywolitkowa zakładka nr 2

Ta zakładka powstała wg wzoru Julie Patterson ze strony Ring of Tatters. Wzór nazywa się Spring Flowers Bookmark



Nie do końca jestem z niej zadowolona. Nie wiedziałam bowiem, czy mam ją robic 1 czółenkiem czy też dwoma. Ostatecznie robiłam dwoma i wyszedł mi misz-masz. Robiłam z Aidy 10, ale jakaś miętka wyszła ;-) Pewnie trzeba by było wykrochmalic - może kiedyś w bliżej nie określonej przyszłości.
I mam jeszcze jeden malutki i trochę śmieszny problem - nie potrafię zrobic chwosta, aby wykończyc zakładkę!!!!

Jutro jadę znowu do Warszawy na drugą częśc Tomatisa. Nie będzie nas 10 dni, ale pewnie i tak będę zaglądac i postaram się powrzucac zaległe fotki szali i sweterków.

A na koniec jeszcze kilka fotek moich dzieciaczków
Julek

i Judytka




Echa komentarzy
Bajeczko, zamknięcie bloga było "chwilowe", nie przewiduję więcej takich akcji. Dziękuję za pozdrowienia dla dzieci.
Jaga, Janeczkowo, Jednoiglec, Madziula, Karmelek, Ivalia, Zula, AgnieszkaMD, Beso dziękuje Wam ślicznie za miłe słowa na temat moich wypocinek.

Odpowiadając na pytanie Ivalii nie potrafię wielu rzeczy - przede wszystkim sprzątac i nie ulegac pokusie rozpoczynania wciąż nowych projektów.
Poza tym moim marzeniem jest zabawa gliną i robienie witraży. Póki co poza moim zasięgiem, bo nie mam w pobliżu pracowni, w której mogłabym coś takiego zrobic.

8 komentarzy:

  1. Frywolitki podziwiam, bo sama mam do tego dwie lewe ręce. A dzieciaki wspaniałe! no i gratuluję schudnięcia 9 kilo - wiem jak to cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. rety, tylko co komentowałam poprzednia śliczną frywolitkę, a tu już nastepna gotowa.
    Śliczności

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci wspaniałe, a frywolitki ech... Kiedy ja się nauczę? Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuję się pod Janeczką :)) Ja bym na Twoją zakładeczkę nie narzekała ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieciaczki cudne ...pracuję z 6 latkami więc możesz się domyślić jak kocham takie maluszki. A za frywolitki podziwiam Cię bardzo to dla mnie czarna magia .Całuski dla muluchów

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakładki - i ta i poprzednia :-)
    Zdolniacha jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna zakładka, zresztą tak jak i poprzednia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!
    Dodałam schemat zakładki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!