Szukaj na tym blogu

środa, 4 sierpnia 2010

Witam po przerwie

Na troszeczkę musiałam wyłączyc bloga, troszkę przemyślec o czym ma byc. Nie wiem czy przemyślenia będą miały jakieś widoczne rezultaty, ale gdzieś tam z tyłu główki żaróweczka będzie mi się paliła.

Dzisiaj wpis bez zdjęc i w sumie bez robótek, chociaż mam sporo, ale jak ktoś dociekliwy spojrzy na paseczki postępu to zobaczy, że większośc jest na wykończeniu - niektóre wymagają tylko blokowani, inne guziczków. Wywlokłam na paseczki niemal wszystkie zaczęte prace by zmobilizowac się do ich ukończenia, ale nie wiem na ile to realne jest ;-)

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze oraz mail i pm.

Pozdrawiam serdecznie

Makneta

PS. czy ktoś może mi wytłumaczyc dlaczego gdy zaznaczam, że chcę korzystac z nowej wersji edytora na blogerze to ten edytor ma tylko kilka podstawowych funkcji?

10 komentarzy:

  1. Rany, ale się przestraszyłam, jak zniknęłaś. A tymczasem tak bardzo chciałam podziękować Ci za rady odnośnie poradni dla mojego synka! Od jesieni wozimy się po różnych specjalistach i wreszcie trafiliśmy na porządną terapię. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że już jesteś i zapisałaś się u mnie na "Podaj dalej" Uśmiechu Ci życzę, bo to pomaga w trudnych chwilach i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już chciałam do Ciebie pisać...tak niespodziewanie zniknęłaś... ale już się pojawiłaś i świetnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, hej, nareszcie:)))
    Nie zastanawiaj się nad tym co masz pisać - pisz i tyle. Juz nie znikaj:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że już wróciłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło Cię znów widzieć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja się bałam, że tylko ja nie mogę Tu zagląda:) pozdrawiam serdecznie i uśmiechu życze

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja mam pytanie - skąd się bierze takie fajne suwaczki z postępem? :) chciałabym do siebie dodać, może mnie będą mobilizować do roboty :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Milo Cie znowu czytac. Pisz o wszystkim i o niczym, ja i tak bede odwiedzac.
    Z tym edytorem w Blogerze to wlasnie jakos tak kiepsko. Moze dlatego, ze Blogger jest w zasadzie darmowy, to nie mamy zbytnio duzo do wyboru. Nowa wersja jest moze troszke latwiejsza w uzytku, chociaz czasami to wogole nie dziala, albo zmiany sie nie trzymaja. Nieraz zalezy tez od przegladarki, bo niektore rzeczy dzialaja mi w programie Mozilla Firefox, a niektore tylko w Explorer.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś,szybko kończysz robótki,ale albo przegapiłam albo zapomniałaś,był jeszcze chyba obrus czy duży bieżnik?

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!