Szukaj na tym blogu

środa, 7 maja 2014

Wspólne dzierganie i czytanie 24

*Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.
Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.
Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie.*


Na  drutach wciąż bluzeczka, którą pokazywałam w niedzielę. Pewnie byłoby już więcej, gdyby nie to że próbuję trafić odpowiednio z dekoltem. Dekolt ma być w szpic, ale raz wychodzi mi za głęboki, raz za płytki, więc już prułam 2 razy.  

Byłoby też pewnie więcej, gdyby nie czytanie. Bo ja rzadko czytam i dziergam w tym samym czasie, na pewno nie wtedy, gdy mam mini warkoczyki do robienia i ażurowy panel na przedzie. Tak więc tym razem na czas czytania robótka była odłożona na wezgłowiu fotela, a ja zaszalałam i przeczytałam całe "Nie mów nigdy" Cobena praktycznie w poniedziałek, bo w niedzielę tylko trochę zaczęłam. 

Jakoś rozsmakowałam się w kryminałach - thrillerach i ten szalenie przypadł mi do gustu. Nie da się zaprzeczyć, że akcja jest wartka i trochę zaskakująca. Oczywiście jak się czyta, to wszystkie sznureczki fabuły składają się w całość, ale i tak zakończenie było inne niż się spodziewałam. Jeśli nie czytaliście, a lubicie kryminały, to naprawdę warto przeczytać te historię spokojnego lekarza, który wciąż kocha swoją zamordowaną 8 lat wcześniej żonę. W krótkim czasie wciągnięty zostaje w wir wydarzeń łączących się z tym co miało miejsce 8 lat wcześniej. Każdy z małżonków miał swoje tajemnice, a jakie? Przeczytajcie sami :-)
Teraz zaś czytam "Bez pożegniania", ale trudno coś więcej napisać, bo tylko co zaczęłam.

A co wy czytacie i dziergacie? Zapraszam na 



   


   

18 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji czytać Cobena, choć opinie o książkach pozytywne. Dziś skończyłam pierwszą część "Księżniczki z lodu" , jutro ukaże się część kolejna. Świetnie się czyta, wciąga bardzo.
    Świetny sweterek. Mam ochotę zrobić coś małej Marysi, ale chciałabym zrobić prosty sweterek w jednym kawałku, od góry. Szukam jakiegoś modelu na 110cm. Mam jeszcze trochę czasu, bo na drutach wciąż niebieski forban. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyniosłam z biblioteki "Bez skrupułów”. Czytam właśnie.

      Usuń
  2. musze siegnąc po te ksiazki .Jak skończe musso

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie czytałam nic Cobena - ale lubię książki, w których akcja idzie szybko do przodu, i dużo się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Cobenowych powieści jeszcze nie poznałam, ale jak widać wiele przede mną. :)
    Na pewno wezmę go pod uwagę w kolejnej wizycie w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi naprawde zachecajaco. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek zapowiada się naprawdę uroczo. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka dla córci zapowiada się ciekawie. Cobena jeszcze nic nie czytałam, ale jak skończę Lackberg to może wtedy po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe lektury, znam i polecam inne tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja coś Cobena czytałam, chyba nawet z 3 czy 4 książki, ale nie pamiętam już tytułów, kojarzę fabułę tylko. Sweterek może i całkowicie absorbuje w robocie, ale będzie pewnie wart każdej poświęconej mu chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie Cobena, wciągnął się w niego równiez mój Syn i zawsze czeka na nowości. Lekka i przyjemna lektura, bardzo lubię kryminały i wolę je czytać niż oglądać:) Bluzka będzie śliczna., Pozdrawiam serdecznie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie zastój książkowo-robótkowo-blogowy... A u Ciebie praca aż wre!
    pozdrawiam -
    -Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. tez miałam etap zachłysnięcia Cobenem - i tez zaczynałam od tych dwóch:) Bardzo lubię
    A bluzeczka - chyba sobie zgapię pomysł bo sie miotam ostatnio co by tu podziergać ...
    postaram się dziś wrzucić moje uszytki tym razem (wczoraj nijak mi fotki nie wychodziły)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Z czego dziergasz? Szukam od zawsze idealnej białej włóczki na lato, matowej, średnio grubej- na razie nic nie przebiło Medusy. Cobena czytałam dawno temu i pamiętam tylko "Nie mów nikomu" ;) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kryminał, intrygę, do 3 razy sztuka- oby już wyszedł ten dekolt.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię Cobena, ale bardziej wciąga mnie Margolin.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!