Szukaj na tym blogu

czwartek, 8 maja 2014

Serweta dla Stasi

Dzisiaj zdjęcia serwety w całej okazałości. Ma średnicę 100cm. Zużyłam  1 motek kordonku Ariadna (chyba, bo był bez metki).


Środek

knit big doily

bliżej i

dalej

white knit table clothing

I wykończenie:


szydełkiem

knitting

Oraz cała serweta

dziergany obrus

round doily


Choć jedna rzecz mi się udała.

A może ktoś ma ochotę, żebym zrobiła mu podobną? Chętnie się podejmę takiego wyzwania.

Wrzuciłam serwetę do Galeryjki za miastem na co tygodniowe Włóczkowe Afirmacje

21 komentarzy:

  1. O cie kurtka! Piękna! A ile musiałaś się naszpilkować! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serwetka. Mi jakoś na drutach nie wychodzą :( Chyba będę musiała się zaciąć i nie darować tylko walczyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij od zrobienia pętelki szydełkiem i nabrania oczek szydełkiem nie drutami. Używałam od razu drutów z długą żyłką, a nie 5 pończoszniczych, dzieliłam je na 2 części i robiłam metodą magic loop. Dasz radę.

      Usuń
  3. Piękna, uwielbiam takie serwety! Naprawdę, wielki szacunek, jest perfekcyjna! Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna,ale to raczej nie powinno dziwić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, duża serweta, w porównaniu z szydełkowymi, to mało kordonka pochłonęła, wiec będzie na stole wyglądać bardzo delikatnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jaka piękna! Jaka dopracowana!!! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna, duża serweta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wymieklam! Piękna serweta ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się napatrzeć. CUDO !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna!!!! Zdolna jesteś niesłychanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna.
    Proszę o małą podpowiedź, gdzie szukać wzoru do niej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W necie nie mam, ten wzór pochodzi z gazetki z 2012 roku pt. Obrusy dziergane na drutach.

      Usuń
  12. Wspaniała :-) Cudna serweta.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Udała się i to baaardzo. Jak sama piszesz, udała się na 100cm. Jest piękna. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiałam już na facebooku, piękna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze raz wszystkim dziękuję za miłe komentarze. Pozdrawiam serdeczenie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!