Szukaj na tym blogu

czwartek, 10 grudnia 2009

Wymiankowy woreczek, głupia duma i moja rodzinka




Dopiero w tym tygodniu Barbara z blogu Minął dzień otrzymała wymiankowy woreczek i małe drobiazgi. W sumie to wyszedł woreczek na pocieszenie. A wszystko przez moją dumę. Pierwszy woreczek wysłałam w październiku, ale ponieważ nie dostałam żadnej informacji od organizatorki czy woreczek doszedł czy nie, to założyłam, że pewnie się nie spodobał i tyle. A dopiero ostatnio okazało się, że poczta w ogóle nie doręczyła mojej paczuszki. Troszkę już za późno składać reklamację, szczególnie, że kwitek dawno już wyrzucony. Zrobiłam więc mały woreczek pocieszenia, do niego włożyłam dwie podkładki pod kubeczki i etui na chusteczki, a także troszkę mulinki i coś słodkiego na osłodę (ale na fotce nie ma tych dodatków).
Teraz będę już pytać.

A tutaj obraz mojej rodzinki, dla tych którym się mylą moje dzieciaczki ;-)

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com
Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

9 komentarzy:

  1. Chyba też bym nie zapytała, czy doszło, choć to głupie :-)))
    Fajna z was rodzina połowa na eM i połowa na Jot Pozdrawiam obie połowy :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. drobiazgi urocze :)
    a portret rodzinny - swietny!! - tylko czemu Makneta taka okraglutka na tym obrazku?? ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw przygotowałaś!!! Materiał przecudny :). Też bym się nie upominała o paczuszkę.
    Fajnie, że przedstawiłaś swoją dużą rodzinkę, bo ja też powoli zaczęłam się już gubić ;).
    Średni syn Jędrek ma bardzo ładne oczy, chyba Twoje na dodatek ;). Moje wynurzenia po zobaczeniu zdjęciu z czapką, nie z rodzinnego ;).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tkanina, z której wykonałaś woreczek jest przecudowna!!! Normalnie w Jednoigielcu na nia nie zwróciłam uwagi, a na gotowym wyrobie prezentuje sie zachwycająco!
    Ja też nigdy nie pytam czy dotarło, bo to jakoś tak niezręcznie pytać... Czekam na info na blogu...
    A Wasza Rodzinka świetna!!! Ale macie wesoło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna Rodzinka i świetny portret :-) Tak jak poprzedniczki, też nie zapytałabym, czy paczka doszła. Czy mogłabyś króciutko opisać, jak zrobiłaś chustecznik? Będę bardzo wdzięczna :-) Zapałałam chęcią posiadania takiego dziwa :-) a poza tym to świetny pomysł na drobny prezent - powoli kończą mi się pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, dziękuję za wszystkie komplementy.
    Aggaw, robiłam wg tutka, ale nie mogę znaleźć stronki, jednak u Gazynii też jest taki tutek, o tutaj:
    http://gazynia.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?551816

    OdpowiedzUsuń
  7. woreczek i dodatki są super, a obrazek rodzinki rozumiem jest dla mnie hihi, dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój Matti jest stary (haha) aż na 21 lat czy ten napis na nim to tylko przypadek? Sfotografować to się chyba nie da za nic, chyba, że mu cykniesz zdjęcie jak będzie spał. Jedynie pewnie jeszcze Judysią i Julkiem możesz porządzić, bo dalsza dziatwa to już kawalerzy- super rodzinka z super mamą- buźka chuderlaczku

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszka ;-)

    Jola, liczba na bluzce to tylko przypadek, ale i tak już jest stary, bo niedługo 16 skończy.
    Robię dla niego czapkę, więc może będzie okazja do prezentacji ;-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!