Szukaj na tym blogu

wtorek, 1 grudnia 2009

Jeden post na blogu dziennie do końca roku ;-)

Zobaczymy czy się uda.

Dzisiaj bez zdjęć.
Głównie o Julku.


Dzisiaj byliśmy na kontroli, ma zdjętą szynę - w między czasie połamał dwie gipsowe i zafundowaliśmy mu stabilizator, którego zresztą nie mogliśmy się doczekać, bo sklep miał kłopot ze sprowadzeniem z magazynu.
Niby powód do radości - zdjęta szyna, ale ucieka mu kolanko do tyłu i nie powinien forsować nogi. Ta, łatwiej powiedzieć niż zrobić.
Ale w końcu jutro Julek po ponad 2 tygodniach wraca do przedszkola.
Już mu się nudziło w domu, mam nadzieję, że pójdzie z ochotą, chociaż na początku ominą go zajęcia ruchowe - pewnie nie wszystkie, ale jednak.
Lekarz twierdzi, że przez 2 tygodnie ma prawo jeszcze troszkę utykać i kolanko może lecieć do tyłu, ale w miarę upływu czasu powinno się wyrównać.



O robótkach innym razem.

I jeszcze chcę Wam serdecznie podziękować za liczne komentarze dotyczące Misi Pysi.

Misia Pysia została nie przez przypadek opublikowana na blogu 20 listopada, to dzień urodzin mojej córeczki. Dlatego też bardzo mi zależało, żeby misiaczek spodobał się malutkiej. Nie mogliśmy zrobić przyjęcia urodzinowego, bo Judytka była chora (pech nie opuszcza nas w tym roku), więc chciałam, żeby dostała miłą zabawkę.


PS. Jeden post na blogu dziennie to w ramach NaBloPoMo http://www.nablopomo.com/

6 komentarzy:

  1. Ach ten pech!
    Ale za to Judysia dostała taki kochany prezent! Misia BARDZO mi się podoba i zastanawiam się sama czy takiej nie zrobić. A właściciel się zawsze jakiś znajdzie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie postanowienie z tym jednym postem codziennie do końca roku ?
    Pisz pisz :-)
    Julkowi życzę żeby nóżka wróciła do pełnej formy.
    I choroby a kysz !

    p.s.
    Teraz ja napisałam i czekam co Ty na to :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście chciałam pogratulować z wygranej w dzierganiu misia :-),też brałam udział i zabawa bardzo mi się podobała. Super , ze misia wygrała i na dodatek jest prezentem urodzinowym. Życzę zdrówka dla dzieciaczków . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat dla Malutkiej!!
    a dla Julka - zeby kolano sie szybko naprawilo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świętuję urodziny dokłądnie tego dnia, co Twoja córeczka, no oczywiście z tą różnicą, że świeczek mam o .... więcej. Najlepsze życzenia dla Judyty (piękne imię).

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieje, że Julek wróci szybko do pełnej formy, a dla Judysi dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!