Szukaj na tym blogu

wtorek, 14 października 2014

Osoba, która mnie inspiruje

Jeszcze jeden post z wyzwania Uli dzisiaj.

W sumie to nie musiałam długo się zastanawiać o kim dzisiaj napisać. Jestem szczerą fanką talentu i pracowitości Hani Maciejewskiej znanej też w blogosferze jako Hada z bloga Life is a Stitch.
Jest ona osobą, która spełnia swoje marzenia, jest moim natchnieniem, bym w końcu i ja zaczęła spełniać swoje.

Myślę, że większość z Was doskonale zna Hanię i jej wzory. Ja wybrałam tylko kilka z nich, te które moim zdaniem odzwierciedlają najbardziej charakter jej twórczości. 

Szalenie podobają mi się projekty Hani - jej zamiłowanie do warkoczy. 




A także świetne wykorzystanie ażurów i tworzenie dzięki nim zwiewnych, kobiecych sweterków



Hania ma w swoim dorobku także śliczne chusty i kominy i dlatego razem zapraszamy do udziału w  Wrap Yourself KA.


Oprócz tego, że tworzy piękne rzeczy, jej wzory są świetnie napisane, to jest bardzo przyjazną osobą i mam szczerą nadzieję, że kiedyś spotkamy się osobiście. 

Jeśli chcecie poczytać, kto inspiruje inne blogerki zajrzyjcie do Uli.


6 komentarzy:

  1. Przyłączyłam się i ja do tego wyzwania:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chciałabym dołączyć, do tego wyzwania
    a prace ażurowe zaprezentowane tutaj są wyśmienite!
    pozdrawiam, El

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczne sa wzory Hani, choc jak dla mnie zbyt wystawne w formie. Sama bym somie nie zrobila tych sweterkow, ale na innych ludziach wygladaja przepieknie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne artystyczne ubrania :) i kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. A widzisz, Hani jeszcze nie znałam. Nowy blog do ulubionych! :)
    Pozdrawiam
    Ula

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!