Szukaj na tym blogu

sobota, 25 października 2014

#7 Subiektywny przegląd linków tygodnia


Spotkanie się odbyło. Było nas 5 i bardzo się cieszę, że udało nam się spotkać, chociaż muszę przyznać, że miałam już nie iść. Nie dlatego, że miałam jakieś trzęsienie w domu, a raczej dlatego, że miałam trzęsiawkę w środku i denerwowałam się bardzo jak będzie, a rozmawiałyśmy tak jakbyśmy znały się od dawna :-)
 I oczywiście umówiłyśmy się już na następny raz - na 15 listopada o godz. 16.00 w Cafe Plaza w CH Plaza. 

Żadna z nas nie wzięła aparatu, a dla komórki było tam trochę ciemno, ale udało nam się zrobić jedno zdjęcie, na którym jesteśmy wszystkie (oczywiście moją paszczę widać najbardziej)


Widać, że zbliża się zima, na blogach tyle pięknych inspirujących do dziergania prac się pojawiło.

Na pierwszy ognień, piękne, słoneczne rękawiczki  Włóczki Warmii


A także śliczne mitenki ozdobione haftem, które są dziełem Riony


Dziergam sobie wykonała śliczne ponczo korzystając z wzoru Gail. Muszę i ja spróbować zrobić takie ponczo zamiast kolejnej chusty.


A teraz wysyp sweterków.
Najpierw sweterek dla roczniaka  wykonany przez Korespondentkę Wojenną. Wzór niezbyt skomplikowany, ale za to włóczka jak piękna.


Asja jak zwykle nie zawiodła i pokazała obłędny męski sweter z zaskakującym kapturem.

 
Monika z Creative Paruparo pokazała ekspresowy sweter


Makunka wydziergała szary sweterek



A jak wstałam dzisiaj rano (niedziela) to zobaczyłam te cudo u E-wełenki - sweterek z wrabianym wzorem i do tego włóczka uprzędziona przez E-wełenkę.


A ten piesek podbił moje serce. Jak byłam mała moja babcia miała pieska Łatka, a ten smutasek jest trochę do niego podobny.


A u Yadis - piątek prządek (cały czas mam nadzieję też posiąść tę sztukę, ale nie wiem, może kołowrotek mam nie do końca sprawny). Można zobaczyć co uprzędła Yadis, a także inne blogujące dziewczyny. 


I jeszcze trochę do poczytania.

Na początek coś dla osób takich jak ja, u których poranek to najbardziej stresująca część dnia.
Businesskid proponuje instrukcje obsługi, dzięki której wszystko powinno pójść gładko.
Niby moja córka wie co robić rano, ale może z listą będzie robiła to ciut szybciej?

Jesteście ciekawe jak stać się osobą przedsiębiorczą?   Po sukcesie na szpilkach uchyla rąbka tajemnicy jak to zrobić.

Myślę, że nigdy nie jest za późno by spróbować dorosnąć :-)

Życzę miłego czytania i oglądania.

13 komentarzy:

  1. W niektóre miejsca zajrzę na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udanego spotkania:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana - jestem zaszczycona... Nie spodziewałam się takiego wyróżnienia. Dziękuję Ci bardzo :-)
    Spotkanie wspaniałe - nawet udało mi się rozpoznać niektóre twarze :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Twój piesek naprawdę wywarł na mnie wrażenie.

      Usuń
  4. Ooo! Dzięki za wyróżnienie i umieszczenie mojego wpisu w tygodniowym zestawieniu. A co do przędzenia, to wydaje się trudniejsze niż jest w rzeczywistości :) Jak nie jesteś pewna kołowrotka, to zawsze możesz próbować na wrzecionie - to łatwiejszy sposób by zacząć, bo możesz rozdzielić niezbędne do wykonywania czynności na pojedyncze działania (osobno kręcenie wrzecionem, osobno podawanie czesanki, osobno nawijanie nici itd.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam za sobą próby przędzenia na wrzecionie, nawet rękawiczki i czapkę sobie wydziergałam z tej włóczki, ale na dłuższą metę to chciałabym przesiąść się na kołowrotek, niestety ten który mam jakoś nie chce ze mną współpracować, niestety, wiec chwilowo sobie odpuściłam.

      Usuń
  5. Widać, że spotkanie Wam się udało :) super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejj!! :3 nie lubię spamowac i na ogól nie robie tego, jednakże dzisiaj chciałabym jedynie zaprosić Cię na swojego bloga ze względu na to, że już niedługo kończy się październikowe rozdanie :) zostały tylko 3 dni na zgłoszenie, więc jeśli masz ochotę zgarnąć fajną biżuterię to zapraszam serdecznie :**
    www.diymydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi miło, że Po Sukces Na Szpilkach został wyróżniony i to obok tak dobrych blogów :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię twojego bloga, a ten artykuł przemawia do mnie osobiście, bo do niedawna uważałam, że osoby przedsiębiorcze po prostu takie się rodzą i ja nie mam już szans na to.

      Usuń
  8. A ja dopiero dzisiaj czytam zaległe wpisy na blogach, bardzo dziękuję za wyróżnienie :)))
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero zauważyłam, że podlinkowałaś mój sweterek! Dziękuję bardzo za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!