Szukaj na tym blogu

piątek, 17 października 2014

Gdzie można mnie znaleźć? ... W internecie

Wpis, który miał pojawić się wczoraj, który skasowałam, a teraz piszę od początku.

Ula zaproponowała przedstawienie wszystkich miejsc w internecie, w których można mnie znaleźć.
Mam profile w większości social media, ale prawie nie używam, gdyż jestem mało społeczna. Blogowanie lubię najbardziej, a cała reszta to tylko dodatek. Nie bardzo rozumiem ekscytacji fejsem czy pinterestem, a nawet instagramem, pewnie dlatego, że jestem przeciwniczką zmian i ciężko mi się przestawić na nowe - blog zaraz po forum Gazety, był moim pierwszym miejscem w internecie. I dlatego pozostał dla mnie najważniejszy. 


Ale oprócz bloga mam fanpage Maknetaknits,
na którym wrzucam od czasu do czasu różne ciekawostki związane z dzierganiem.

A dzisiaj postanowiłam założyć grupę szyciową :-) Szyjemy razem krok po kroku i zapraszam do przyłączenia się do niej wszystkie osoby, które chciałyby szyć z ostatniego numeru Szyjemy Krok po kroku, o którym pisałam TUTAJ

Mam też konto na Pinterest - tutaj bardziej inspiracje dziewiarskie, a także znaleziska z Etsy. Fotki moich prac w toku, a czasami wygłupów z dziećmi, widoczki ze spacerów  lub jedzenie można znaleźć na Instagram.

I jak każda rasowa dziewiarka mam konto na Ravelry oraz początkująca projektantka grupę na Ravelry 
Maknetaknits, na której to razem z Hanią prowadzimy obecnie KAL - wspólne dzierganie pt. Wrap yourself. 
Wspólne dzierganie trwa do końca listopada i przewidziane są włóczkowe nagrody :-) 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!