Szukaj na tym blogu

piątek, 17 października 2014

Ulubione jesienią

Ostatni wpis w ramach wyzwania na blogu Uli

Jesień, a szczególnie październik to mój ulubiony okres. Nie tylko dlatego, że w październiku mam urodziny i rocznicę ślubu oraz urodziny syna, ale ze względu na cudowne kolory i to nie tylko chodzi mi o kolory liści, ale o barwę powietrza - uwielbiam nie tylko słońce padające przez liście, ale również, gdy leciutka mgła unosi się nad okolicą, a nawet dni takie jak dzisiaj - słońca nie widać, dzień jest (był) w odcieniach szarości i fioletów. 



A to zdjęcia wciąż z naszej weekendowej wyprawy - zdjęcia robione z auta na trasie. Trochę się zgapiłam i za późno zaczęłam cykać fotki i już nie udało mi się sfotografować mgły nad łąkami.





Zdjęcie - żart



21 komentarzy:

  1. Taki uroczysty październik musi być wyjątkowy. Pierwsze zdjęcie podbiło me serce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie to my nie świętujemy tych wszystkich uroczystości, ale jakoś tak w środku w człowieku to i tak siedzi i skłania do refleksji.

      Usuń
  2. Bardzo intrygujące zdjęcie żart :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zdjęcie powstało, gdy mój mąż przyspieszył w czasie jazdy, a ja miałam ustawiony zbyt długi czas naświetlenia w aparacie. Czasami lubię takie błędy - fajne zdjęcia z nich wychodzą.

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego zatem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze i wszędzie spotykałam się z wychwaleniem uroków lata, i wszędzie wszyscy pisali, że kochają lato, a nie cierpią jesieni, aż tu nagle w tym roku chyba już na czwartym blogu czytam, że Ktoś też lubi jesień:) Cieszę się, bo to taka urokliwa i spokojna pora roku, taka jak opisałaś i pokazałaś na fotkach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku jesień jest stosunkowo ciepła i pewnie dlatego tak łatwo ją lubić. Ja zawsze kocham jesień, chociaż nie lubię zimna - ot paradoks taki.

      Usuń
  5. Widzę, że w jesieniu lubisz dokładnie to samo co ja;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie podoba mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką jesień jak w tym roku nie trudno kochać..też uwielbiam mgły nad łąkami i to różowe światło rankiem..i jeszcze jak kubas herbaty paruje w chłodzie poranka na tarasie.. gorzej jak dżdży, wieje i w ogóle szaro.. wtedy można uśmiechnąć się do zdjęć takich jak Twoje - pierwsze skrada serce
    ps. wszystkiego najlepszego z okazji kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Kocham kolory jesieni, ale niestety zwykle nie jestem fizycznie przygotowana na przyjście chłodów :-(

      Usuń
  8. Zdjęcia z trasy lubię zwłaszcza takie oddające podróż jak to rozmazane. A ostatnia fota oddała kwintesencje jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Nie zawsze zdjęcie musi być ostre, ważne, żeby miało klimat.

      Usuń
  9. Piekne zdjecia:) Ja tez lubie jesien a pazdziernik to tak jak i u CIebie, moje urodziny, rocznica slubu, ale synek urodzony 4 listopada:))) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kami, to wszystkiego najlepszego życzę.

      Usuń
    2. Dziekuje:) Wzajemnie dla Ciebie, ja mialam urodziny wczoraj:) Dzisiaj torcik bede jadla:)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja uwagę przykuło pierwsze zdjęcie. Lubię fotografię czarno - białą. Jesień daje duże pole do popisu dla fotografów. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta fotografia tak naprawdę nie jest czarno-biała, tylko po prostu zdjęcie zrobione jest pod światło i tak wyszło ;-)

      Usuń
  12. Ja też kocham październik :) A tegoroczny rozpieszcza nas niemiłosiernie ferią barw :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!