Szukaj na tym blogu

sobota, 4 października 2014

#5 Subiektywny przegląd linków tygodnia



W tym tygodniu mam dużo inspiracji.



1. Na początek coś w związku z wczorajszym Manifestem Prostego Życia, czyli  zachęcam do przeczytania o 9 oddechach oczyszczających na blogu Agnieszki Maciąg.  Ja sobie wydrukowałam, by zawsze mieć pod ręką, jeszcze tylko muszę znaleźć zaciszne miejsce w domu, co przy dużej rodzinie jest niełatwe. 

A poza tym same cudności wydziergane:

2. Sweterek z kapturem autorstwa Asji. 
Nie dość, że sweterek ładny, wygląda na bardzo wygodny to jeszcze w takich pięknych okolicznościach natury


3 i 4 to prace Tinki. Ażurowy sweterek oraz koci sweterek dla chłopca. Oba  są niezwykle dopracowane, staranne i z polotem. Od dawna jestem fanką prac Tinki.




5. Tak samo jestem od dawna pod wielkim wrażeniem sweterków (i zdjęć) dzierganych przez Effcię  z bloga odręcznie.blogspot.com i bardzo się cieszę, że Ewa powróciła po przerwie. Mam nadzieję, że będzie na swoim blogu raczyć nas dziergankami częściej. Tym razem przepiękny czerwony sweterek.


6.  A Bajeczka pokazała dwie chusty, które wydziergała ... wg mojego wzoru Genevieve shawlette.
Obie śliczne, chociaż każda trochę inna.



A jaki piękny ogród widać na tych zdjęciach, fiu fiu.

7. Szydełkowa portmonetka - ta wykonana przez Inkę z Zakątka Inki jest naprawdę urocza. 


8. Od dawno moim marzeniem jest samodzielne przędzenie wełny, zakupiłam nawet wiekowy kołowrotek, ale jakoś go nie opanowałam i zżera mnie zazdrość kiedy widzę jakie cudo można własnoręcznie wyprodukować. 
Ta wełenka będzie mi się śniła po nocach. E-wełenka jest mistrzynią



9. Fajny pomysł na jesienne ozdoby do domu - czyli jesienne dary natury w słoiczkach po oliwkach 
z bloga Mam wenę



10. I prześliczny wisior z ptakami.
Przyznam, że nigdy nie widziałam jeszcze takiej biżuterii wykonanej z miedzi. Autorką tej oryginalnej biżuterii jest Justyna Krupkowska vel cukier.krzepi



Wszystkie zdjęcia pochodzą z zalinkowanych blogów. All photos come from linked blogs.


5 komentarzy:

  1. Niebieski sweterek Tinki, czerwony Effci, szydełkowa portmonetka Inki i wisior Justyny i nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba. Wełna e-wełenki cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo serdecznie dziękuję za polecenie mojego pomysłu :) Miłego odbioru :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze duzo dobrej inspiracji. Uwielbiam te chusty wedlug Twoich wzorow, to dla mnie najlepsza inspiracja do uczenia sie na drutach, ale poki co utknelam na mitenkach, a tu zima za pasem Ha ha ha Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokazałaś piękne blogi! Przyjemnie tak pooglądać, zainspirować się, ręce po takich wędrówkach internetowych palą się do dziergania !
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za uwzględnienie w zestawieniu mojego ptasiego naszyjnika! Bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!