Szukaj na tym blogu

sobota, 18 października 2014

# 6 Subiektywny przegląd linków tygodnia

 

W zeszłym tygodniu zapomniałam (z powodu weekendowego wyjazdu) o opublikowaniu przeglądu linków, więc do tych co miałam przygotowane dodałam kilka z tego tygodnia.  Na początek zapraszam do czytania inspirujących kobiet. 




Edyta Zając to chyba specjalnie dla mnie zaczęła pisać cykl pt. Projekt SUKCES. Bo nie ma co ukrywać, ostatnio strasznie marudzę, że chcę coś zmienić w swoim życiu, a jak to często bywa, na razie na marudzeniu się kończy.  W dzisiejszym wpisie Edyta podaję krok po kroku jak zacząć - czyli po prostu wziąć się do roboty.  Mam nadzieję, że te kilka prostych kroków pomoże mi dokładniej sprecyzować swoje cele i po prostu zacząć je realizować. Począwszy od założenia zeszytu inspiracji i zapisywaniu w nim ciekawostek z przeczytanych lektur.

A na blogu Pracowania Edukreacji Agnieszka Siołek pisze o tym jak znaleźć swoją zawodową pasję i w tym tygodniu proponuje kilka lektur - między innymi książkę Julii Cameron "Droga artysty. Jak wyzwolić w sobie twórcę", która jest już na mojej liście lektur do przeczytania. 

Poza czytaniem, zapraszam do inspirowania się pracami naszych blogowych koleżanek.

Aluszka i Tonka zaprezentowały nam swoje rewelacyjne spódnice Lanesplitter



A ponieważ moje ulubione kolory to czarny i szary (tzn. są to główne kolory mojej garderoby), to bardzo przypadł mi do gustu resztkowiec wydziergany przez Ewie
 A w tym tygodniu opadła mi szczęka, gdy zobaczyłam ten obrazek:

Que Sabe pokazała wydziergane przez siebie kwadraciki w niewyobrażalnej dla mnie ilości - 140. 

A Wiola pokazała cudne zdjęcia bardzo ładnego ocieplacza, który testowała dla Oli /Korespondentki Wojennej 

My też w drodze do Wawy napotkaliśmy na wiele pól rzepaku i zastanawialiśmy się jak to możliwe, że kwitnie on o tej porze roku. 

I jeszcze znalezione na ravelry dynie

Wzór darmowy
oraz takie śmieszne rękawiczki :-)
Do miłego!

20 komentarzy:

  1. Edyta Z. i Agnieszka S. - to mnie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia Wioli jak zwykle profeska :)) Te dynie są super, zapisałam sobie wzór do ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sobie kiedyś pożyczyć od Wioli fotografa :-)

      Usuń
  3. Wszystko mi sie podobało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że spodobał Ci się mój resztkowiec. Jestem pod wrażeniem Twoich wyrobów i interesujących postów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój Boże, o mój Boże, jestem w przeglądzie linków u Maknety!!! No to teraz mi szczęka opadła ;) Dziękuję i cieszę się, że zostałam w tak miły sposób wyróżniona.
    PS. Kwadratów miało być 165, ale już nie dałam rady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam robić 1 african flower dziennie i padłam po zrobieniu kilkunastu:-( tak więc taka ilość jaką ty zrobiłaś jest dla mnie niewyobrażalna.

      Usuń
  6. Same cuda odnalazłaś:) ale kwadraciki najpiękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwadraciki najpiękniejsze i aż tyyyyle ich! Ale najbardziej mnie uradowały dyniowe rękawiczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ocieplacz :)
    A kwitnie gorczyca nie rzepak :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marianno, wierzę Ci na słowo, nie znam się na roślinności, ale te pola wyglądają ślicznie i zaskakująco w październiku.

      Usuń
  9. Ciekawie tu dzisiaj, nie tylko kolorowo. Odkrywanie to trudna, ale bardzo przyjemnie pozyteczna praca. Hm, czy praca, bardziej proces...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Znaleźć się na Twojej stronie to nie lada wyróżnienie, dziękuję:) O i zobacz, dowiedziałam się , że te żółte pola to gryka, wyszła na jaw moja marna znajomość ziela wszelakiej maści:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. O i znowu dużo ciekawostek u Ciebie :) Super !

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne linki, wsiaklam w te pracownie Edukreacji. Dzieki, bardzo inspirujace. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie dziękuję za takie wyróżnienie ;) Bardzo mi miło pojawić się tutaj :) Pozdrawiam,
    Agnieszka z Pracowni Edukreacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. PS - będę wracać i zaglądać. Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja raczej dziergam i "ogladam" filmy, bo bym poplątała wzór ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!