Szukaj na tym blogu

czwartek, 6 września 2012

Inspiracje na druty

Inspiracje z Vogue Knitting

Czy wiedziałyście, że 4 września został wydany jubileuszowy numer tego magazynu - z okazji 30-sto lecia? Ja nie wiedziałam do dziś, dopóki nie weszłam na Facebooka :-)

Nic się nie zanosi, że będę posiadaczką tego czy jakiegokolwiek innego numeru tego czasopisma, ale przecież można pooglądac zdjęcia w necie i się zainspirowac. A przecież Vogue dyktuje trendy w modzie, czyż nie?

Mój numer 1 z Vogue Knitting, Fall 2012 ze względu na wykorzystanie moich ulubionych pereł to Pearl Bodice Dress


 A nr 2 to Boatneck sweater - luźny, ażurowy (tylko muszę parę kilo znowu zgubic )




Mój nr 3 to Folkloric tunic ze względu na ciekawy fason i ścieg.



I jeszcze dwa warkoczowe projekty:
Cap sleeve cardi
oraz mitenki Wristers




Na stronie Vogue można obejrzec sobie wszystkie projekty z bliska i bardziej szczegółowo.


PS. Wczoraj marudziłam, że mam dużo pracy papierkowej, a dzisiaj znowu wpis na blogu. Ale muszę się jakoś oderwac od myślenia o pracy i o tym co ja myślę na temat wciąż nowych pomysłów ministerialnych i tworzenia niemiłej atmosfery wokół nauczycieli i szkół, muszę myślec o czymś innym, a ponieważ myślenie o problemach rodzinnych nie jest tym o co mi chodzi, myślę o blogu, blogowaniu i oczywiście robótkach ręcznych.

Pozdrawiam serdecznie

9 komentarzy:

  1. Twój nr.1 i mnie się podoba:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Również zwróciłam uwagę na te modele. Nawet (jak zwykle) poszłam do pobliskiego sklepu obejrzec wersję papierową.
    No, jest to super inspiracja na jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę żałuję, że nie mogę obejrzec wersji papierowej, chociaż może to i dobrze, jeszcze bym kupiła :-)

      Usuń
  3. Mnie od dawna inspiruje Vogue a teraz można było kupić ich wybrane modele (starsze) za pół ceny - czyli 2.99$.
    Chociaż masz rację niekiedy wystarczy inspiracja ja też coraz częściej nawet jeśli kupię jakiś wzór to przerabiam po swojemu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na te ostatnie dwa modele to pewnie będę czekała, aż będą w sprzedaży na ich stronie, bo ciężko jest odtworzyc takie arany.

      Usuń
  4. Mój numer jeden to ażurowy sweterek nr2,:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten trzeci wzor jest swietny..wogole wszykie sa ladne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moi faworyci, to: nr 2 to Boatneck sweater oraz mitenki Wristers. Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!