Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 3 września 2012

Do szkoły - tutoriale z sieci

Dzisiaj pierwszy dzień szkoły.

Aby umilić dzieciom, a także nauczycielom  (tak, tak - nauczyciele też nie zawsze czują się komfortowo w szkole i potrzebują jakiegoś miłego akcentu) pożegnanie z wakacjami  można przy pomocy maszyny, kolorowych szmatek i wynalezionych przez mnie dzisiaj tutoriali, wyczarowac coś ładnego.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z zalinkowanych blogów.

Śniadaniówki - muszę koniecznie sobie taka sprawic :-)
Piórnik - bardzo by mi się przydał w tym roku.
Plecak z jednym paskiem







A wy jakie macie pomysły na uatrakcyjnienie powrotu do szkoły waszym dzieciaczkom?

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te stronki. Trzy zapisałam sobie w zakładkach. Jak się ustabilizuje moje życie, może i ja sobie coś machnę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę szybkiej stabilizacji i abyś miała jak najwięcej czasu na przyjemności typu szycie.

      Usuń
  2. Najbardziej podobaja mi sie torby na sniadanie - to bardzoprzydatna rzecz - zwlaszcza ze moja corka nosi w tej chwili sniadaniowke, pudelko z przekaska i worek z owocami - ciezko niektore przetlumaczyc na polski. A ja zrobilam torbe na gimnastyke - jak sie ogarne to ja pokaze. Pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Alex, chętnie zobaczę torbę, u mnie jeszcze spóźniony woreczek na buty czeka na uszycie, a nie tylko na sfotografowanie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śniadaniówki wyjątkowo urokliwe! postaram się zrobić sobie taką do pracy:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!