Szukaj na tym blogu

czwartek, 27 września 2012

Kolorowe rękawiczki - inspiracje z netu

Nie napisałam wczoraj postu z serii Yarn Along, bo chociaż dużo jest na moich drutach, to nie miałam czasu na czytanie książki (albo siły, bo już dawno tak wcześnie nie chodziłam spac). A wczoraj byłam jeszcze na spektaklu - aktorzy przyjechali na prowincję :-)

Od dawna podobają mi się wzory wrabiane, wielokolorowe. Niestety nigdy nic takiego nie robiła(tzn. błąd - robiłam, ale nie dokończyłam, bo efekt mnie nie zadowalał) , nie rozróżniam metod robienia, ale wszystko przede mną.

Główny problem to nie wiem, czy mam zawijac nitkę dwa razy, kiedy zmieniam kolory, czy tylko przełożyc i robic dalej. Jak zawijam dwa razy, to wychodzi bardzo grubo, jak tylko przekładam wychodzą dziury.

A mam wielką ochotę na kolorowe rękawiczki - choćby dwukolorowe, ale wzorzyste. I też nie mogę się zdecydować, które  mi się najbardziej podobają.

Chryzantemy (kocham te kwiaty, nie tylko na rękawiczkach) 
Czy może Deep in the forest

Fajne też są zabawne stworzonka na rękawiczkach Norwegian Totoro
Kociaki  (chociaż to już chyba inna technika)
 I te są przecudne: Britta Mitten
(te to chyba na początek byłyby najlepsze - urokliwe, a nie wyglądają, żeby wzór był zbyt skomplikowany)
Podoba mi się jeszcze kilka wzorów, ale ograniczę się do tych i muszę z tych coś wybrac na mój pierwszy oficjalny projekt z wrabianymi wzorami.

Pomożecie mi wybrac wzór?




12 komentarzy:

  1. Ja bym wybrała koty albo te ostatnie , najlepiej zrób kilka par :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie.Ina

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty mi się podobają i te ostatnie:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ostanie są najładniejsze, takie bardzo pozytywne i wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chryzantemy są chyba takie uniwersalne, ale koty też ładne.
    maria

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ostatnie bardzo ładne.
    Ale koty mi najbardziej wpadły w oko.:)
    Na palcu dorobiłabym im ogonek:)

    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rób ostatnie - typowo ludowe, powinny być najłatwiejsze. A wdzięku mają mnóstwo. koty śliczne, ale problem z łączeniem kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. W kolejności : kwiaty, koty, drzewa, chryzantemy.
    :)))

    Kwiaty są chyba przyjemne w robocie, wzór przewidywalny, efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  8. KOTICZKI! Koniecznie koticzki! ;)
    Ale najbardziej oryginalne są leśne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie.Są śliczne.Ale drugie właściwie też:))Koty?Też nie umiałabym wybrać:))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!