Szukaj na tym blogu

środa, 18 lutego 2015

Wspólne dzierganie i czytanie 65

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.
Bardzo też lubię zaglądać na wasze blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *





I znowu środa. Fajnie, prawda?

W czytaniu nie zrobiłam zbyt dużych postępów, jestem w połowie ostatniego tomu trylogii stulecia: "Krawędź wieczności" Kena Folletta, a w między czasie urósł mi stosik książek do przeczytania. W lutym wypadało by przeczytać jedną z książek z wyzwania 12 książek na 2015 rok. I moją lekturą na luty ma być "Wiśniowy Klub Książek". Poza tym ostatnio w Biedronce wypatrzyłam tanie wydanie "Miłości w czasach zarazy" oraz "Szczęśliwego trafu". Nie wiem czy uda mi się przeczytać to wszystko, bo czasu już mało, a robótek zaczętych dużo ;-)

Oprócz tego co do tej pory na drutach było (czyli sukienki i sweterka) zaczęłam szal z Lace Malabrigo - straszna cienizna. 
I przy okazji mam pytanko - czy miałybyście ochotę w marcu na KAL (czyli wspólne dzierganie) tego szala / szalika? 

Podawałabym codziennie lub co drugi dzień instrukcje wykonania kilku rzędów (najlepiej na Ravelry lub na pocztę) i tak przez cały marzec, aż szal/ik będzie gotowy?  Co wy na to?

Poza tym być może nie zauważyłyście, ale w soboty na moim blogu można się pochwalić skończonymi robótkami różnej maści - dzierganymi, wyszywanymi, a nawet kulinarnymi. Zapraszam na Link Party.

A teraz zapraszam już na 



   

   







38 komentarzy:

  1. Magda ja bardzo mialabym ochote na wspolne dzierganie, a moze przy okazji rownoczesnie zrobisz jakis latwy KaL dla poczatkujacych, bo u mnie druty poszly w odstawke. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, skłoniłaś mnie do przemyślenia i może rzeczywiście zacznę robić prostszy szal, tak by kal był dla początkujących, ale nie wiem czy zdążę od 1 marca.

      Usuń
  2. Magda ja bardzo mialabym ochote na wspolne dzierganie, a moze przy okazji rownoczesnie zrobisz jakis latwy KaL dla poczatkujacych, bo u mnie druty poszly w odstawke. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor tego szala! Ja niestety, nie przyłączę się, ale będę kibicować!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez jestem za wspólnym dzierganiem Piekny kolor twojego szala

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie, że fajnie, że już środa - nowe robótki do podziwiania, nowe recenzje do poczytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny kłopot u mnie, to że za bardzo nie mogę na bieżąco reagować na wasze komentarze i wpisy, bo środę i czwartek mam zazwyczaj wypełnione po brzegi, a w piątki padam po pracy na twarz i dopiero w sobotę jako tako się ogarniam ;-)

      Usuń
    2. Nie szkodzi, i tak wiemy, że z nami jesteś.

      Usuń
  6. Trylogia stulecia jest na mojej liście od dawna i na pewno ją przeczytam. Zachęcją mnie do tego wszystkie wpisy kolejnych czytelniczek.

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym się do wspólnej zabawy zapisała, gdyby szal był robiony na szydełku, bo z drutami niestety nie mam nic wspólnego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, a ja nie umiem pisać wzorów na szydełko, chociaż nie powiem czasami nad tym się zastanawiam, by coś na szydełko zaprojektować.

      Usuń
  8. Fajny stosik, przypomina mi moje zaległe, cierpliwie czekające na swoją kolej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki to dopiero mają cierpliwość, potrafią stać i czekać całymi latami byśmy je przeczytali. Ja mam zbiór takich, które kiedyś wydawały mi się konieczne do przeczytania, a teraz niestety tylko się kurzą.

      Usuń
  9. pomysł wspólnego dziergania szala jest świetny.
    Twój ma piękny rudy kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wspólne dzierganie szala jestem chętna!
    Przydałby się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mnie oczarował kolor szala a "Miłość w czasach zarazy" to jedna z moich ulubionych książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor nazywa się Sunset. Niestety mam go chyba za mało ;-( na szal i muszę poczekać na dostawę.
      Miłość oglądałam tylko w tv, ale bardzo mi się podobał film, tak więc i książka na pewno jest piękna.

      Usuń
  12. Również z checia przyłącze sie do wspólnego dziergania szala. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawędrowałam do Liliany. Chętnie się przyłączę. Stęskniłam się za drutami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, mam nadzieję, że będziesz dobrze się bawiła przy dzierganiu.

      Usuń
  14. Strasznie ciesze sie , ze to sroda:) na wspolne dzierrganie chetnie zapisze sie, o ile wzorek nie za trudny i welny, ktore mam w domu spelnia oczekiwania, bo nie moge nic nowego kupic dopoki chociaz czesci nie przerobie;) Nie wiedzialam o Twoim sobotnim party...bede miala na uwadze:) usciski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek mam nadzieję, że będzie łatwy (chociaż przyznaję, że ja mam kłopot z ocenieniem) i włóczka na szal to może być prawie dowolna przecież, więc coś powinnaś sobie dopasować.

      Usuń
  15. Oooo! ☺ Miłość w czasach zarazy - świetna książka, czytałam i mam zamiar przeczytać jeszcze raz.
    pozdrawiam -
    - Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wciąż nie zaczęłam. Chyba rzucę wszystko inne i wezmę się za lektury.

      Usuń
  16. Miłość w czasach zarazy oglądałam jakiś czas temu na Kulturze. Bardzo mi się podobał ten film, szkoda że wcześniej nie przeczytałam książki.
    Widzę, że coraz więcej uczestniczek WDiC, aż miło do nich pozaglądać. Może kiedyś również zdążę z postem ;)
    Śliczny wzorek u Ciebie na drucikach.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film też oglądałam i bardzo mi się podobał.
      Bardzo mnie cieszy, że uczestniczek jest coraz więcej, ale nie koniecznie trzeba w środę dodawać post, link jest aktywny cały tydzień, więc nic nie stoi na przeszkodzie, by przyłączyć się innego dnia.
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. Ja też chętnie przeczytam tę Miłość ,,, słyszałam już dużo opinii, pora na wyrobienie własnej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, też muszę wyrobić sobie własną opinię.

      Usuń
  18. Generalnie środa to taki dzień tygodnia za którym dotąd nie przepadałam, gdyż z reguły akurat w środy muszę siedzieć dłużej w pracy, ale dzięki tej akcji jakoś staje się dla mnie znośniejsza. Dziś nie miałam czasu przerobić choćby 1 oczka ale na wpis znalazłam czas :) Fajnie, że na ciebie trafiłam, akcja tak samo mobilizuje mnie do robienia jak i czytania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, że dzięki tej akcji środa jest przyjemniejsza.

      Usuń
  19. Nieśmiało dołączam do akcji! :) Strasznie podoba mi się idea, bardzo mobilizująca :D
    Przepiękna ta żółta włóczka! Widać, że zwiastuje wiosnę. Tylko może Ci zimy braknąć na piętrzące się książki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosną też można czytać na ławeczce w ogrodzie, parku, na placu zabaw i w wielu wielu innych miejscach ;-), tak samo jak robić na drutach.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!