Szukaj na tym blogu

sobota, 7 lutego 2015

Wyzwanie dziewiarskie - podsumowanie 1 miesiąca - link party.


Tak już sobie myślałam od pewnego czasu, że ciągle tylko pokazujemy zaczęte robótki, a gdzie te skończone? Ja mam problem z ich kończeniem. Pisałam już o UFO w moim domu, niestety póki co nie bardzo udało mi się je wykopać za drzwi. Mam też kilka wzorów w formie notatek, niektóre nawet przetestowane, a wciąż są nieopublikowane. 

I dlatego, aby się bardziej zdopingować, a także by pooglądać efekty waszych prac, to co sobota zapraszam na tzw. link party - czyli linkowania swoich postów, w których pokazujecie swoje ukończone prace, tym razem nie tylko dziergane, ale wszelkie, które wykonujecie - szyte, malowane, wycinane, klejone, wyszywane, czy kulinarne. 

To dla mnie będzie ogromna motywacja, bo co tydzień będę musiała pokazać coś skończonego, coś co udało mi się w danym tygodniu zrobić (choćby smaczny obiad ;-)

W pierwszą sobotę miesiąca zapraszam do zabawy osoby biorące udział w Wyzwaniu dziewiarskim - 15 projektów w 2015.   

Tak więc dzisiaj czas na podsumowanie pierwszego miesiąca 







Ja postanowiłam zrealizować punkt 1. skończyć robótkę zaczętą przed 1 stycznia 2014 roku. 
Tą robótką było dokończenie i opublikowanie wzoru. 
Być może pamiętacie moją czapkę Olives hat. Od dzisiaj jest ona dostępna na raverly. 




A Wam które punkty wyzwania udało się zrealizować? 

Tutaj można sobie skorzystać z tabelki do odfajkowania zrobionych projektów - należy tylko przed wprowadzeniem zmian utworzyć kopię dla siebie. (mam nadzieję, że link działa)

Zapraszam do dodawania linków ze zdjęciami pod postem i zapraszam do zaglądania i komentowania na blogach wszystkich uczestniczek zabawy.


   

   


13 komentarzy:

  1. Fajne jest takie motywowanie siebie, zatrzymanie się na chwilę i popatrzenie wstecz na swoje osiągnięcia z mijającego tygodnia! *^v^* Gratuluję skończonej czapki, odhaczyłaś nią w zasadzie dwa punkty z listy - pierwszy i trzynasty!
    Ja skończyłam sweter zaczęty przed 1 stycznia 2015 (wiem, ten punkt zinterpretowałam po swojemu... *^-^*). Ale mam jeszcze jednego UFO-ka sprzed kilku lat, może go skończę tej wiosny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, ale nie mam problemy z tym, że każdy interpretuje te punkty na swoje potrzeby, ale chętnie zobaczę co tam jeszcze masz zachomikowanego ;-)
      13 punkt to sobie zostawię na coś świeżego.

      Usuń
  2. Jak widać moje jęczenie przyniosło skutek:) Magda jestem z Ciebie dumna! No i zobaczyłam swoje zdjęcia sprzed roku, hihihi:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ukończenia czapki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapka była ukończona już dawno, gorzej z dokończeniem wzoru.

      Usuń
  4. Czapa piękna. Kurcze tylko link na raverly mi nie działa. Spróbuję później. Skoro Wioli działa, to na pewno wina mojego łącza. Dzięki za wzór i czekam na więcej takich śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też gratuluję z zakończeniem czapki!
    Wykonałam dwa punkty)
    Pierwszy szal - to punkt numer dwa.
    I szalik dla córki, który jest zrobiony z wloczki, że dawno była u mnie. To dziewiąty punkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - czapkę skończona była dawno, tylko opublikowanie wzoru zajęło mi miesiące.

      Usuń
  6. Czapeczka przesliczna, teraz dopiero przejrzalam tematy, na prawde fajne, dodaly mi na nowo ochoty do dziergania, cos kolorystycznie ciekawego? Wyzwanie Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Tematy miały być różnorodne, tak żeby przez cały rok robić coś nowego - można się dzięki temu wiele nauczyć.

      Usuń
  7. Magda, nominowałam Cię do zabawy w napisanie motywującej historii z Twojego życia. Mogłam wybrać tylko 3 osoby, a jakiś wewnętrzny głos mówił mi, że masz coś do opowiedzenia, co ludzie muszą przeczytać. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!