Szukaj na tym blogu

niedziela, 22 lutego 2015

Subiektywny przegląd tygodnia 8/52

Zauważyłyście, że dni są coraz dłuższe i coraz częściej słoneczko się pojawia na niebie? I dzięki temu nawet zmierzch nie jest taki nie przyjemny.




A w tym tygodniu (w piątek i sobotę) można było zaobserwować na niebie koniunkcję dwóch planet Wenus i Marsa i towarzyszący im sierp księżyca. Próbowałam zrobić zdjęcie, wyszło takie sobie niestety. Wyszłam za późno z domu i było zbyt ciemno jak na moje umiejętności fotograficzne.



Dużą porcję radości sprawiła mi Asia prezencikiem w postaci radosnych podkładek.


A tu mój szal - od środy znacznie się powiększył, ale znowu stanęłam w miejscu, bo po przemyśleniu stwierdziłam, że potrzebuję większej ilości żółto-pomarańczowej włóczki, a akurat tego koloru nie ma w sprzedaży obecnie.


To taka porcja moich szczęśliwych chwil.
A i jeszcze wczoraj wrzuciłam na bloga opis zarękwaków  lub inaczej nazywając ocieplaczy nadgarstków.
I pod wczorajszym wpisem możecie dodawać linki do swoich postów z ukończonymi w mijającym tygodniu pracami.

LINKI TYGODNIA

Dla wielbicielek recyklingu książkowego Mam wenę stworzyła piękne ozdobne kule

Sagitta uszyła dywan.

Kasia z Twoje DIY zaprezentowała 11 kuchennych trików, spośród których najbardziej mi się spodobało wykorzystanie szydełkowych sweterek do ozdabiania ciasteczek.

Po przeczytaniu artykułu Beaty z Vademecum Bloggera wiem, że muszę zaopatrzyć się w wyciąg z pestek grejpfruta, bo ostatnio Julka ciągle dopadają przeziębienia. 

And last but not least wpis dla osób mających problemy z utrzymaniem motywacji na blogu Kobiece Finanse. 

Pozdrawiam serdecznie

PS. Jeśli podoba się Wam ten post, to pięknie proszę udostępnijcie go na facebooku lub w google+

9 komentarzy:

  1. Mnie się najbardziej podoba ten trik kuchenny: "Dziurka w rączce garnka świetnie służy do trzymania drewnianej łyżki, którą mieszasz potrawę." Takie proste, a nie wpadłam na to! *^V^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często kładę łyżkę na uchu garnka, a potem biorę następną, bo tej jakoś nie zauważam - to przy gotowaniu zupy, bo wtedy używam zwykłych łyżek stołowych. A ten patent z rondlem i drewnianą łyżką też muszę wypróbować.

      Usuń
  2. Książkowe kule u Mam wenę wyglądają bardzo efektownie, podobnie jak dywan Sagitty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcie księżyca i planet!I znów przez Ciebie utknę w necie bo wrzucasz takie linki że oderwać się nie można;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mnie cieszą takie komentarze.

      Usuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje serdecznie za podlinkowanie. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!