Szukaj na tym blogu

sobota, 28 lutego 2015

Sobotnie linkownie i nowa czapka - JJ's hat

Mój syn zaskoczył mnie w ostatnią niedzielę. Poprosił mnie bym wydziergała mu czapkę i do tego pozwolił użyć delikatnego wzoru oraz koloru innego niż czarny. I tak powstała ta o to czapka.





Zrobiłam ją z włóczki Red Heart Fine DK w kolorze niebieskim (dżinsowym). Zużyłam tylko jeden motek i trochę. Robiłam na drutach 3,00 oraz 3,50. 

Jędrek  wymyślił sobie czapkę lekko zwisającą z tyłu, noszoną tak by było widać grzywkę. 






Mam zamiar napisać wzór, mam nadzieję, że tym razem uda mi się zrobić to w miarę szybko - na wiosnę będę walczyć z prokrastynacją. 

Tą czapką przyłączam się do wyzwania 12 czapek w jeden rok u Handmade project. 

*********************

A teraz zapraszam Was serdecznie do dzielenia się linkami do postów z ukończonymi przez Was w tym tygodniu pracami - mogą być różne nie tylko dziergane, ale również szyte, biżuteryjne, wyszywane, papierowe czy też kulinarne, może zrobiłyście tutorial, którym chciałybyście się podzielić z wieloma osobami. 
Cieszmy się z drobiazgów i pokazujemy nie tylko epokowe dzieła, ale również te małe praca. 

Zrobiłam taki o to banerek. Jeśli macie ochotę możecie wstawić sobie na swoich blogach. Jeśli chcecie możecie też wrzucić link do tego postu na swoim blogu, bo fajnie jest jak jest nas więcej, ale od razu mówię - nie będę sprawdzać. Po prostu, taka zabawa jest lepsza, gdy jest nas więcej, a będzie nas więcej, jeśli będziecie linkowały do tej zabawy, a gdy nas będzie więcej to dzięki  temu możemy poznać więcej ciekawych miejsc, być może nauczyć się więcej.


      
   


   


   


PS. Jeśli podoba się Wam ten post, to pięknie proszę udostępnijcie go na facebooku lub w google


20 komentarzy:

  1. Boskie zdjęcia <3 Fajna czapka :P
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna czapka i świetnie zaprezentowana :)
    A tak przy okazji zgrałam się kolorystycznie swoja serwetą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna czapka męska i świetnie wygląda na modelu :) Czekam na wzór, przyda się do wyzwania 12 czapek w jeden rok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny model! Czapka też świetna, i bardzo podobają mi się zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna czapusia, ale mial dobry pomysl, zeby bylo widac grzywke, i oto chodzi,pozdrawiam
    p.s.przystojny model

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie jakbym mojego Siostrzeńca widziała - niebieska czapka zsunięta z ciemnoblond włosów, tylko że jego grzywka na czoło opada i pół twarzy przesłania - coś w stylu emo.

    Z prokrastynacją walczę odkąd jestem na półtorarocznym L4, ale że po Wielkanocy do pracy wracam, to trzeba się za siebie wziąć -z marnym skutkiem próbuję od 1 lutego. Może marzec będzie lepszy pod tym względem? Oby.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Dał sobie zrobić czapkę.
    2. Pozwolił na wzorek.
    3. Dał soę w tej czapce zfotografowač i na blogu umieścić.
    Zacny syn! Bez 2 zdań ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka jest super, ma bardzo fajny kolor. Chociaż nie do końca rozumiem ten trend na grzywkę, ale skoro teraz jest tak modnie, najwidoczniej musi tak być :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go nie rozumiem, ale skoro dzięki temu nosi czapkę i poślednio dba o swoje zatoki to tylko mogę się cieszyć.

      Usuń
  9. Masz niezmiernie przystojnego syna! A czapka jest super, bardzo pasuje nawet do krótkiej koszuli, a myślę że i na nas, kobietach może fajnie wyglądać :) Trzymam kciuki żeby szybko udało się wzór spisać i zrobić to wszystko, co teraz czeka "w kolejce" :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna czapka. Sama chętnie bym taką nosiła, wzór jest super.

    Przyłączam się do link party, bo lubię te blogowe imprezy u Ciebie, a coś mi się nie udaje ostatnio uczestniczyć we Wspólnym dzierganiu i czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyszla ta czapka. pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  12. Super czapa. A kolor jeszcze lepszy, bo zawsze pasuje do dżinsów :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. czapa super! ale syn... Syn to dopiero jest super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Eh, znów nie mam się czym pochwalić w linkowaniu, nic nie jest skończone :P raczej rozgrzebuje coraz to nowe rzeczy zamiast kończyć ;)
    Superowa czapa! Kolor śliczny no i jest taka luźna, dokładnie jak lubię :) Może i mój Samiec kiedyś pozwoli mi wydziergać taką dla niego, bo w końcu nie jakiś "babski" wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ fajny, przystojny Synalek :-) Nic dziwnego, ze chciał wydzierganą od Mamusi czapkę - wygląda w niej bosko :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna czapka! W sam raz na wczesną wiosnę, chociaż jak widzę to bardziej akcesorium ozdobne niż ogrzewające głowę! *^o^*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa pod adresem czapki, a także mojego synka, z którego jestem bardzo dumna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna czapa wyszła. Model pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna czapka! Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!