Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 17 września 2012

Koszyczki i pojemniczki - tutoriale z sieci

Tydzień temu pokazywałam co można zrobic ze starych dżinsów (oczywiście to była kropla w morzu możliwości). Dzisiaj jeszcze kilka innych możliwości zużycia dżinsów, ale nie tylko.

Koszyczki z nogawek dżinsów
Koszyczki do zawieszenia



Pudełka na zabawki (oczywiście z materiału)

Denim tool roll




Kieszeń na piloty



Organizer na ścianę z kieszeni dżinsów





Teraz tylko trzeba przysiąśc do maszyny i można wprowadzic trochę ładu w domu.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z zalinkowanych stron. All photos come from linked pages.

Miłych chwil przy maszynie życzę.

7 komentarzy:

  1. Super tutoriale. Na Pinterest wsiąkłam na kilka dni. Skarbnica!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne. A mi właśnie stare dżinsy zalegają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje znaleziska sieciowe! Ostatnio dużo szyję takich koszyków, ale moje są raczej... miękkie i nie takie ładne, więc skorzystam z linków i się podszkolę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe rzeczy, ale ja nie mam maszyny..buuuu... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te tutoriale. Teraz tylko znaleźć czas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ciekawy pomysł z tymi koszyczkami z nogawek spodni :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się , że moje znaleziska podobają się. Lubię takie szperanie po necie.
    Nuta, to może warto pomyślec o maszynie? A może przysposobic jakąś starą?

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!