Szukaj na tym blogu

czwartek, 13 września 2012

Inspiracje na druty (2)

Tym razem z Knitty, First Fall 2012. Wiem, jestem zapóźniona, bo ten numer jest dostępny w sieci od dawna, a ja dopiero teraz oglądam, podziwiam i zastanawiam się co można by było zrobic. '

Zupełnie nie rozumiem zachwytu nad skarpetkami, więc sobie daruję, nawet jeśli mają ciekawe wzory i można by było je wykorzystac do innych projektów.

Najbardziej w tym numerze zachwyciła mnie prostota tego sweterka: Child's Middy Jumper , którego oryginał pochodzi z 1916 roku
Szkoda tylko, że jest tylko  wersja na dziecko 2-3 letnie, ale może jakąś wariację można by poczycnic.

Poza tym podoba mi się Eisen, Leaf Cardi, Vandalia, bo ja klasykę wolę.



oraz szaliczek Inflection


A Wam podoba się Knitty, First Fall 2012? Macie ochotę coś wydziergac, albo już dziergacie lub wydziergałyście?


3 komentarze:

  1. Ja się zachwyciłam taką pomarańczową chustą, sfotografowana na pani o dość hmmmm, nietypowej urodzie ;) Ciekawe czy wzór wyjdzie taki plastyczny z innych włóczek.
    Dzięki za inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poppy, też zauważyłam tę chustę, ale tym razem inspiracje miały byc nie chustowe, bo już przesadzam z chustami ;-)/ Ale wydaje mi się, że ten wzór wyjdzie plastyczny jeśli włóczka będzie dośc sprężysta i nie za cienka.
      Pozdrawiam
      Makneta

      Usuń
  2. Wyszukany sweterek jest rzeczywiście piękny! To śliczny model!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!