Szukaj na tym blogu

czwartek, 28 stycznia 2010

Dużo na głowie

Zaniedbałam coś tego bloga, zaniedbałam ostatnio. Obiecywałam, że pobawię się jeszcze w styczniu w gazetę codzienną,ale poległam. Sprawy wyższej wagi mnie zdominowały. I te związane z zakończeniem semestru w szkole i te związane z prowadzeniem Stowarzyszenia. Aktualnie pracuję nad 3 projektami, w tym jednym unijnym (po raz pierwszy) o dofinansowanie zajęć prowadzonych w Stowarzyszeniu. Trzymajcie kciuki.

To nie znaczy, że nie mam czasu na robótki, bo nie byłabym sobą, gdybym myślenia koncepcyjnego nie uprawiała w trakcie dziergania ;-) Tyle, że wykończeniówka leży, bo tu trzeba też myśleć o tym co się robi, ale mam nadzieję, że lada dzień mi się uda i będą również fotki.

Dzisiaj tylko wpadłam, żeby podziękować EDIT za przesyłkę.
Tak, właśnie. W zeszłym tygodniu doszła do mnie nagroda w konkursie organizowanym przez EDIT. Moja córeczka ma dzięki Wam nowego misia.
Zdjęcia pozwoliłam sobie zapożyczyć z bloga Cudeńka Edit


Oprócz misiaczka w paczuszce było jeszcze śliczne serduszko i karteczka.]

Edytko, bardzo dziękujemy!!!

7 komentarzy:

  1. trzymam kciuki żeby wszystko poszło po Twojej myśli :), misiek jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też trzymam kciuki.
    W wolnej chwili wpadnij po wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio częściej zaglądam niż komentuję.
    Dziś zapraszam po wyróżnienia :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączam się do przedmówczyń z zaproszeniem po wyróżnienia! Pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zapraszam po pakiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poradzisz sobie:) no i kolejne zaproszenie po wyroznienie :))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!