Szukaj na tym blogu

wtorek, 5 stycznia 2010

Fajne spódniczki dla dziewczynek - tutoriale

Ostatnio znalazłam fajne tutki w necie, jak uszyć ciekawe spódniczki małym dziewczynkom. I mam zamiar właśnie takie uszyć Judycie w najbliższym czasie. Wydają się być proste, a jednocześnie efektowne - o to one:

zdjęcie pochodzi oczywiście z tej STRONY
i jeszcze jedna:

Ta jest do zrobienia ze starych dżinsów.
Zdjęcie pochodzi z tej STRONY
I jeszcze jedna absolutnie cudowna:

Zdjęcie pochodzi z tej STRONY

5 komentarzy:

  1. Śliczną sukienkę już uszyłaś... a spódniczki pomysłowe bardzo są;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są. Trzymam kciuki za udane szycie i czekam na gotowe na małej modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne tutki! Bardzo Ci dziękuję. Na pewno skorzystam, bo mam jakieś stare dżinsy i coś może stworzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och... ta ostatnia rzeczywiście jest absolutnie piękna! Lecę pooglądać tutoriale - ale fajnie, że mam córeczkę :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczki są super na pewno Juytka się ucieszy :), w ostatniej, to i ja bym chętnie pochodziła hihi

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!