Szukaj na tym blogu

niedziela, 3 stycznia 2010

Pierwsza sukieneczka

Miała być luźna sukieneczka z długimi rękawami. Po zmierzeniu dziecka tu i ówdzie znalazłam tylko wzór na bluzeczkę na rozmiar 140cm. Po pierwszej przymiarce stwierdziliśmy, że dziecko i tak przy tuszy wygląda jak słoniątko. Zapadła decyzja o dorobieniu paska. Niby wszystko pięknie ładnie. Ale dalej dziecko wygląda niekorzystnie, więc doszłam do wniosku, że zrezygnuję z bufiastych rękawów i tak o to wyszedł bezrękawnik. Z tyłu zapinany na dwa guziki i tutaj też problemy, bo automat nie chciał robić dziurek, za dużo warstw materiału i maszyna stawała dęba - zrobiłam więc ręcznie - tzn. w instrukcji maszyny taki sposób nazywa się ręcznym sposobem.
Sukieneczkę szyłam od zeszłej niedzieli, po troszeczku, dzisiaj kończyłam.
Tak o to wygląda na Judytce:



Do paseczka przyszyta jest kokarda maskująca przyszycie rzep, chociaż to chyba nie jest zbyt dobry sposób na zapięcie, bo mała od razu rozpina. Na szczęście dorobiłam też szlufki i nie jest tak łatwo zgubić pasek.

I jeszcze zdjęcie z tyłu:

A na koniec w wersji bez paska:


Mam w planie następny bezrękawnik - tym razem z polaru i 2 spódniczki, mam już prawie wszystko gotowe tylko trochę czasu potrzeba ;-)

17 komentarzy:

  1. Ja widzę że Judytka wyglada uroczo w tej sukieneczce, wcale nie jak słoniątko. Śliczna wyszła ta sukienka a pasek to bardzo dobry pomysł.
    Może w następnej troszkę większy dekold ale niekoniecznie.
    Masz zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie bezrękawniki dla dziewczynek są najpraktyczniejsze! Ślicznie wyszła i tkanina ma super wzorek! Pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka super i tak napewno sprawdzi sie lepiej niż z rękawkami-więcejk możliwości.A gdzie ten słonik?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez bufiastych rękawów już nie wygląda jak słonik z wielkimi uszami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makneto wyszedł piękny bezrękawnik, a Judysia wygląda w nim prześlicznie,
    możesz szyć następne :))
    pozdrawiam
    largetto

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna princeska :)
    Z paskiem chyba jednak lepiej wygląda, ale i tak Judysia prezentuje sukienkę jak modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Judytka wygląda przesłodko w tej ślicznej sukieneczce...

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna panienka w ślicznej sukience. super wyszła, gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna panienka w pięknej sukience! Jak to dobrze, że dziecko ma taką zdolną mamę:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, przyznałam Ci wyróżnienie "Kreatywnie! Bez końca!" Zapraszam do siebie po "odbiór" ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słoniątko? Dla mnie księżniczka w pieknej sukieneczce

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka! Judytka wygląda w niej uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Córunia wygląda prześlicznie w nowej sukieneczce, z paskiem jest lepiej :).
    Jak tu u Ciebie się ładnie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sukienusia.
    Zdolna jesteś, oj zdolna.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka, zazdroszczę zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna wyszła i materiał fajny! Myślę, że z paskiem prezentuje się lepiej, ale nie tyle akurat na modelce, co ogólnie pasek nadaje szyku ;)).
    Czekam na kolejne szyciowe robótki. Widzę, że z Nowym Rokiem się rozkręcasz!! Tak trzymać

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyszła, bardzo ładne kolory. tylko się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!