Szukaj na tym blogu

czwartek, 7 stycznia 2010

Sweter serwetka

Taką nazwę zyskał ten sweterek na forum Maranciaki. Wszystko dlatego, że robi się go od środka na okrągło i jego podstawą jest wzór serwetki.
Miałam na niego już ochotę zeszłej jesieni, ale ponieważ wzór nie był do końca opracowany, a ja nie czułam się zbyt biegła w robieniu na drutach bez opisu, to nitka przeleżała do tej jesieni. Sweter powstał na przełomie października i listopada, tylko nie było kiedy zrobić zdjęcia.
W sumie to chodzę w nim tylko do pracy, bo jest bardzo ciepły.

Nie cierpię pozować do zdjęć, bo zawsze wychodzę z zamkniętymi oczami ... prawie zawsze ;-), ale ten sweterek na płasko wygląda beznadziejnie.

10 komentarzy:

  1. Sweterek świetnie się prezentuje szczególnie na modelce ! Pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Jużod paru miesięcy mamgo na liście "do zrobienia". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek :) Też go mam na liście do zrobienia, tylko, że moja lista nie ma końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak sweterek prezentuje się "na płasko", ale na modelce jest super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, i ten kolor...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu sweterek jest super ale jak dla mnie, to bardzo cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oczka otwarte!! sweterek jest świetny i ciekawie w tej włóczce wygląda wzorek

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi sie , że podobny widzialam w ofercie ORSEY Cudny ale ja nie mam szans by go zrobic bo bez polskiego opisu to ja niewiele potrafie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny sweterek w kolorze takim jak lubię. A na Tobie cudnie leży :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!