Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 1 lutego 2010

Chusta i komplecik zimowy

Najpierw chusta - to kolejna Gail tym razem z włóczki Fonseca, druty 4,5, troszkę ponad 3 motki. Niestety nie udało mi się złapać koloru zupełnie.





I jeszcze komplecik, który zrobiłam dla Judytki. Włóczka Padisah Himalaya. Czapeczka robiona teoretycznie wg wzoru na Thorpe (wg tego wzoru robiłam czapkę Julkowi), tyle, że zamiast francuza u mnie pojawia się ryż.
Idąc za ciosem zrobiłam też ryżowego Baktusa.





I jeszcze na modelce ;-)







Serdecznie dziękuję za wszystkie wyróżnienia, miłe słowa na temat szarej Laminarii oraz trzymanie kciuków za projekty. Co do wyróżnień to postaram się w najbliższym czasie rozesłać dalej ;-)

24 komentarze:

  1. Zakochałam się w chustach ale nie mam odwagi aby się za nie zabrać! Twoja jest cudna!!! Modeleczka w swoim kompleciku też ślicznie wygląda! Pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna chusta! Wzór cudny a i kolor jaki! Bardzo mi się podoba. A czapeczka i modelka to miód, sama radość! Krysia

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna jest!!!!! komplet na modelce wyglada przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz mnie miała na sumieniu!!! Nie mogę patrzeć bez zazdrości na te chusty, których nie umiem zrobić i zazdrość zżera mnie od środka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super komplet na super modelce.
    A chusta przepiekna-chyba zdadze szale.Jak widze takie wykonanie to nabieram ochoty na zrobienie chusty

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplecik dla córeczki. Widać też, że Mała modelka zadowolona :)
    Milo miec taki talent, żeby móc wlasnemu dziecku robić takie cuda :)Zazdraszczam mocno :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta! Judysia super wygląda w nowym komplecie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Modelka baktusowa jest przeurocza, ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne. Oczywiście uściski dla modelki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna chusta i słodki komplecik; nie da się ukryć, że Judytka, to zawodowa modelka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta jest przepiękna i komplecik bardzo ładny, a zdjęcia Judysi, zwłaszcza to ostatnie - boskie! Pozdrawiam, Ula

    OdpowiedzUsuń
  11. Prace świetne, ale najlepsza jest ostatnia fotka- bosko wygląda Judytka!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja poproszę o wzór tej chusty. :) :) :) grabiasbanaszewska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chusta, ale najbardziej podoba mi się mała modelka i jej zimowy komplecik :0

    OdpowiedzUsuń
  14. No do chusty wzdycham ponownie, bo wcześniej podziwiałam brązową...
    ale ten kolor jest całkowicie dla mnie idealny!!!
    Jeśli nie znalazła właściciela to ja z chęcią się wymienię!!! albo kupię tylko nie wiem czy mnie cena nie przytłoczy ;)
    w razie czego podaję maila bkosim@wp.pl

    Ściskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  15. Makneto, te Twoje chusty są cudne! Zazdroszczę umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chusty są ... cudowne !
    Zauroczyłam się kolejną...
    Makneto jaka szkoda że nie mieszkamy bliżej bo pokazałabyś mi jak się robi taką chustę -mam problem z czytaniem schematów :-/

    OdpowiedzUsuń
  17. Madzia chusta jest piękna, wygląda jak ogon pawia :).
    Komplecik śliczny i te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez się będę powtarzać ale chusta jest piękna i bardzo bym chciała mieć taką.Tylko czy ja potrafiłabym zrobić?:(Córcia ślicznie w kompleciku wygląda.Z kolorami włóczek trafiłaś w dziesiątkę...pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety mail o którym pisałaś nie doszedł.

    OdpowiedzUsuń
  20. I ta modełka nie przestanie mnie zachwycać nigdy- chcę ją schrupać- mniam, mniam

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusta, to oczywiste, przepiekna! Mam slabosc do tego wzoru i kiedys sie sama do niego zabiore. A komplecik dla Judytki - przeuroczy - tak jak Judytka.

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne robótki!!! gratuluje cierpliwości do dziergania
    ... i witam w bloggerze :)
    pozdrawiam
    Mysek z poMyskowego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoj Gail spedza mi sen z powiek..... zabralam sie z schemat i dotarlam do 33 rz i dalej ani rusz....pomocy !!!
    Dzieki za tlumaczenie Kiri , ktory tez mam nadzieje kiedys poczac.Slicznosci tworzysz !pozdrawiam
    Renata

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam czy mogłabym prosić o schemat wykonania chustki pod szyje dla mojej córeczki coś podobnego do twojego baktusa pozdrawiam Monika moj meil iris234@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!