Szukaj na tym blogu

sobota, 4 kwietnia 2015

Sobotnie link party i wyzwanie robótkowe 15 projektów w 2015.

Jeśli bierzecie udział w mojej zabawie 15 projektów w 2015 roku, to dzisiaj zapraszam do dodawania linków do swoich wpisów z tym wyzwaniem z ostatniego miesiąca. Jeśli chciałybyście się przyłączyć do wyzwania dziewiarskiego to serdecznie zapraszam, wszystkie zasady przeczytacie tutaj.





Ja wypróbowałam nową technikę (punkt 6)  na drobiazgach - zrobiłam Judycie dwie zakładki do książki w cukierkowych kolorach. Zakładki są wykonane techniką double knitting, czyli podwójne dzierganie. W tym przypadku zrobiłam podwójny żakard. Dzierga się tak, że po obu stronach robótki mamy ładny wzór, nie widać lewej strony, a powstają dwie warstwy dzianiny od razu.
Na próbę zrobiłam z akrylu, chciałam po prostu spróbować czy jest to bardzo trudne zanim zajmę się czymś większym.

I tak o to powstały takie radosne zakładki.


 Akryl nie bardzo się nadaje do robienia żakardów, ale w sumie mi się podoba. Jeszcze muszę się nauczyć dodawać i ujmować oczka, żebym mogła wykorzystać to w innym, większym projekcie.





Jak na razie mam tylko 3 punkty odhaczone, a Wy?



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jeśli nie bierzecie udziału w tej zabawie też możecie dodać linki do swoich wpisów

Co udało się Wam zrobić? Czego nowego się nauczyłyście lub chciałyście nauczyć innych? Może opublikowałyście tutorial lub przepis kulinarny? Zapraszam do chwalenia się mniejszymi i większymi osiągnięciami rękodzielniczymi. 
Byłoby fajnie, gdybyście zamieściły banerek na swoim blogu, jeśli bierzecie udział w zabawie, czym nas więcej tym lepiej. 


I na koniec jedna z najważniejszych spraw. 


Pomaleńku przez podwórze
 idą dzieci kurze 
W kropki w ciapki,
 malowanki 
bo to miały być pisanki :) 
Wszystkiego najlepszego z okazji świąt Wielkanocnych.


   

   

10 komentarzy:

  1. Nie znałam takiej techniki, na pewno jest przydatna przy szalikach!
    Ja odkreśliłam tylko dwa punkty z listy, czas przyspieszyć, bo czas płynie jak szalony w tym roku! *^o^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknych, wzruszających, pełnych rodzinnego ciepła Świąt Ci życzę.

    Moja mama w ten sposób robiła kiedyś szaliki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyzwanie 15 projektów w 2015r kusiło mnie, ale wątpię, czy dałabym radę się wywiązać, więc chyba sobie odpuszczę...
    Podwójny żakard wydaje mi się bardzo trudny, wymaga chyba ogromnej cierpliwości? Może się kiedyś odważę spróbować...
    Wesołych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne te zakardy, dla mnie na razie to czarna magia, niemniej zachwycam sie. Magda wszystkiego naj z okazji Swiat Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. I Tobie odpoczynku od codziennych trosk i pośpiechu oraz relaksu w gronie najbliższych...

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolorki - ja robię teraz w podobnych kolorach sukienkę na lato

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dopiero będę się rozkręcać z wyzwaniem :) Póki co zaliczam sobie wyzwanie z punktu 3-go :P ....na zachętę hihii

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł z tym wyzwanie i kusi mnie troszkę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!